Jennöh

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jennie - 18 oktober 2010 15:32

  

                                     Fan vilken rolig dag idag då!  


Inte nog med att vädret är piss. Har prov imon och på onsdag vilket jag heeelt missat! Så får försöka plugga så mycket jag hinner..

    

Av Jennie - 17 oktober 2010 23:35

Helt plötsligt fick jag för mig att jag idag ville färga håret så att allt blev ljust (hade nämligen en mörk utväxt på ca 5 cm) som ja bara kört slingor på lite dådå, men höll visst inte i längden  Fast jag färgade bara hårbotten för övriga håret var redan ganska ljust. Har dock en omgång slingor jag skall sätta i det om några dagar oxå för hann inte innan F****** kom hit   


           1: Tagen för några veckorsedan men man ser verkligen inte alls så mycket mörkt det egentligen var!!



2: Tagen precis innan jag gick och lade mig. Hade ganska mörkt i rummet då, därav håret ser ganska mörkt ut. Färgen längst upp är ganska lik den färg hela håret är

Av Jennie - 16 oktober 2010 17:44

Istället för att vara hos mig igår bestämde vi oss kl 16 att åka till knippla på en

18 års fest för Victor.       När jag kom hem hade jag 1 h på mig att duscha och göra mig iordning och packa ner dricka o grejjer...  

      kl. tio i 6 mötte jag upp Nina i stan och vi mötte upp Maria i gbg där vi tog bussen till Knippla med färja o grejjer. Det tog drygt 2 h.


NÅGRA FÅ BILDER FRÅN IGÅR. Sånt har man ju ändå inte tid med...   


  1.                       

 


Sen i morse vakna jag kl 8 och gick till färjan nästan direkt men det visa sig att den inte gick förrän om en timme, så kvart över 9 nio körde André och hans kompis oss med sin båt till bussen vilket tar 10 minuter istället för 50 min med färjorna...   



 

Av Jennie - 14 oktober 2010 23:57

  


Sitter och äter äcklig choklad och kollar på Kvinnor som mördar!


F****** glömde sin mob här så måste möta upp honom nånstans så han kan få tbx den imon innan han har match o så. Får hoppas det går vägen. Men först ska jag skicka lite olämpliga sms till olämpliga personer   Varför inte passa på? hohoh...


Av Jennie - 14 oktober 2010 18:06

Va hos veterinären med ET idag på återbesök. Kul att han har ETT friskt ben iaf!   


Sitter och väntar på F****** nu men ska nog gö nåt vettigt så länge (Y)


Azzå varför är det så trögt med fester nu...? Säg gärna till om ni vet någon i helgen! Annars måste man fixa en sj i mitt LILLA "hus" jue....

Av Jennie - 13 oktober 2010 19:52

  Skall nog plugga lite snart och sen gå bort till Christoffer o dem och kolla på vår allas "Kungarna av Tylösand" klockan 22 på 5:an


Syrran sitter bredvid mig i soffan och pluggar och snackar i telefon med ***** och säger plötsligt "jag har verkligen ingen lust för att plugga idag..."

Och då undrar jag- har man någonsin lust för att plugga?     

Sällan va...      


 

Av Jennie - 13 oktober 2010 11:00

      Idag är jag hemma från skolan för känner mig inte helt bra. F****** föreslår att komma hit men jag ska nog försöka plugga NÅNTING iallafall. Brukar dock inte bli så ändå.... Blir nog till att chilla lite till  


Kul när jag skulle ta in ET (min häst) igår kväll. Han är skit pigg och ja hade ingen grimma så höll honom bara över nacken. Då ställde (stegra) han sig och jag FLÖG med upp i luften en bit och ramla ner på rygg HA HA

Av Jennie - 13 oktober 2010 01:21

  Min säng ja   

Är hemma från skolan imon pga att jag är sjuk/"sjuk", men sitter ändå uppe halva natten... Inte bra. Ska därför krypa ner i min stora goa säng med syrran nu!  Får kanske tillägga att hon sover hos mig pga att hon målar om sitt rum osv så hon kan inte sova i sin egna säng

                                                  Natti!! 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards