Jennöh

Alla inlägg under december 2010

Av Jennie - 23 december 2010 11:27

Shit, jävlar vad mycket jag hunnit med idag!   

 men iaf..

Funderar på att färga håret mörkare..?


 



Lite väl ljust eftersom att utväxten syns så tydligt då och det känns lite skabbigt. Har rätt mörkt hår egentligen.


 


Och så blir lyxmiddag i kväll. Kan säkert verka osmakligt   

Nej tallriken kommer inte vara tom...   


 


Ska fixa lite mer tvätt nu. Har 1 maskin kvar. Sen ska jag vara jävligt social   

Philip kom nu oxå! (:

Av Jennie - 23 december 2010 10:44

Nu är det ju bara 1 dag kvar och därmed massor att göra!

Vill ju helst vara klar innan i kväll oxå.

Ska tvätta massa kläder och hänga in ren tvätt i gardeoben. Även städa mitt rum och byta lakan. Sen massa att göra där ute. Och ytterligare att göra här inne. Måste köpa resten av julklapparna oxå! Köper nog 2 av dem imorgon.   




Av Jennie - 22 december 2010 23:09

Igår vart det ju fest. Tur att päronen är lediga så att de inte protesterar av att behöva hämta mig kl 3 på tisdag natt  Hade kunnat sova där men eftersom ja skulle köpa julklappar kommer ja iväg tidigare om jag vaknar hemma.


Iaf så har jag en liten aning om hur Mike lyckades dra av en bit av min nagel. Usch så äckligt


Så här såg det ut så kom blod på Ninas matta, förlåt för det! Äckligt va ordet!


 

  Ser inte mycket ut för världen men gör jäkligt ont nu...  




Någonting här orsakade det tror jag.. men vad vet jag ej!   


    


Ska nu kolla Ung & bortskämd tror jag!

Av Jennie - 22 december 2010 20:58

Har sprungit runt i stan hela dagen.

Hade svårt med att hitta julklapp till syrran, men av en tillfällighet så hitta jag den perfekta julklappen!    Nu har jag 2 stycken på lager till henne iaf 

Har faktiskt 2 julklappar kvar att köpa. Får ta det imon. Har ont om tid men det måste ju göras! nä nu ljög jag.... har 6 stycken kvar.... 


Fredrik måste även han få nåt. Han fick inget när han fyllde 20 ens hehehh.... klart det får bli en julklapp då lix  Han är nog faktiskt svårast att köpa till! Ja har fått fina grejj(er) av han innan. Han är faktiskt riktigt bra på de här med presenter. Han är väl erfaren.......??    ..innan "min tid"...

Så spännande med julklappen för har ingen aning om vad det kan vara! Har ändå försökt känna igenom.


 


Jag är jävligt sugen på ägg HAhah..... Får väl koka mig ett par  

uscha blev inget träna idag... Va trött i benen ändå. eller mest huvudet faktiskt..   


SÅ jag skämtar! Först om att ja ska på fest o sen nää, och sen om att en har dött?! CArin höll på o få sig en chock stackarn! Men beskedet var trevligare än så!    Riktigt spännande azzå!!! hoho. Pirrigt!

Av Jennie - 22 december 2010 10:29

vaknade med huvudvärk. Trodde inte ja skulle ha d faktiskt men whatever..

Nyss ätit massa frukost och mumsar nu i mig massa marianne Blev så sugen på det äna....


 


Wiieewiiee TVÅ dagar kvar till JULAFTON! Känns verkligen inte så! Och jag har nästan inte köpt några julklappar.... och de ja köpt minns ja inte vart jag lagt dem  hahah hittar dem säkert sedan.

.....men blir till att åka till Gbg o köpa julklappar om en stund! Så får göra mig iordning nuu  

Ska dra till sportlife sen oxå!

Av Jennie - 22 december 2010 03:20

sitter u min säng med huvudvärk o klockan e 3.20

kom nyss hem från festen..

orkar ju inte lähga upp bilder nu..?

Men vågen log på 56 kg nu när jag kom hem. Men det "skrmmer" mig att lite att inte vilja ääta typ..?  lr azzå vill äta vill a men känns typ ssom ja ska spyyy.....

inte ok! Dåå trycker ja i mihg mer maaat. Jag vet ju att det är gott    ...egentligen...

men samtidigt finns det en "lättnad" när ja inte vill äta.... Det är rätt KNAS!



ork a SNcka ommat ändå HAHA

 OMG FÖRRESTEN Mike drog av en nagel fr mig. Han typ.... minns inte... o jag...minns inte,...  o sen vart halva nageln av och det blödde massa fr min hand.....

uuuh   ont gör iaf...........  Mn f´vem fan bryr sig lix.

SKA MTT förjhållande ara lr inte..? ..kmt la bli såsom vanligt... SHIT  måsste gö npt åt en sak.........??!?!!!?!??   can´t twll u that here.................


...03.37......


see u 2morrown guys    

Av Jennie - 21 december 2010 16:47

Kl 10 var jag i Kode och hämtade Leo! blev klar snabbt idag. Har jobbat och tjänat lite extra stååålar!    


I vilket fall som helst har ja gått o väntat på besked hela dagen men morsan hade visst glömt o säga det till mg så svaret blev "Ja jävlar vilken tur att du sa det!" så runt kl halv6, 6 måste jag vara redo! 


Har nyss ätit men är så jääävla hungrig x)   Får dricka mig mätt på sprit och öööl i kväll då för har faktiskt inte tid (& lust) att äta mer idag. Men whatever!   

Rätt "ekonomiskt" att inte äta  massa innan fest  för då behövs inte aaallt för mycket heller för den delen som ni vet..^^


Måste iallafall typ runna in i duschen nu så jag blir klar IDAG för sen äre partyparty! Himla treeevligt o träffa massa folk!   

Uschauscha måste fixa naglarna oxå!!!


1 år gammal

 

Lite kul att ninus skrivit 12 slaget!! (nyår för 1 årsedan) Under denna bilden, men det står faktiskt 00.59 på bilden.. hahah !

 


får väl bjuda lite på mig...

Nä nu jävlar har jag bråttom!!

Av Jennie - 20 december 2010 19:55

Tjaa!


Idag har det verkligen vart full gång hela dagen.

Skola 10-14. Sen drog jag, Kristine, Ida & Carro hem till mig ett tag.


8oo g choklad och en 2 l julmust drog jag, Kristine, Ida & Carro med oss hem till mig förut! Det vart ju jävligt gott azzå   Jag åt alltså upp 200 g! Mums!


                                               



Sedan drog vi till skolan igen för julavslutning!!!!!
Himla trevligt. Lite kul att bandet bara spelar massa Rocklåtar och skriker som fan. Efter ett tag lät det helt seriöst som att han skulle dö!  hahah.


Efter att ha tryckt i mig 540 kcal fick jag ju faktiskt dra till gymmet!   

Sprang på bandet 1 timma och 5 min så att jag såg till att bränna ca 600 kcal. Livsfarligt att stoppa i sig mer än man förbränner!

Tänk att se ut så här efter ett tag...   

 


Lika bra att gör något åt det dirkt!!!!


Nu har jag iaf ätit 2 dl soppa... Den här är faktiskt riktigt god.


                                                     


Efter 1 h är jag fortfarande hungrig (vilket jag hatar att vara så gör något åt det) så skall laga mig 2 ägg innan jag tar min plats i soffan!    


Kan ju oxå säga Grattis till Adam som fyller 18 år idag!


 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards