Jennöh

Alla inlägg under december 2010

Av Jennie - 10 december 2010 18:34

Sjukt härligt...  


..att vardagen är över för den hr veckan!


Har dock ett arbete som ska in idag jag inte ens kommit halvvägs på.


Vet ni vad man gör då..?

Man skickar ett mail till läraren där det står att det är arbetet, men man bifogar inte filen. Då´tror hon att man glömt det men att man egentigen är klar!

Smart Jennie! Osso skickar man det sen när man är klar.


                                                                  
  

Har tagit det rätt lugnt idag.Ska dock göra mig iordnig nu för ska iväg om en stund. Får ta det lugnt med maten och måla ett kryss på handen som "säger" att

-du vet att du ångrar dig om du äter för mycket!   


Kanske funkar..?

Vi får prova!   höres


                                   

Av Jennie - 9 december 2010 22:29

Hade nationellt prov idag, vilket ni säkert inte har missat!   

Det kändes faktiskt bra!   

Fast man vet inte, känslan kanske har fel.. Men det får vi inte  hoppas!


Har idrottsgrejjen imon och det ska bli roligt hoppas jag!


Måste dra till sportlife imon eller i helgen för annars blir snart detta kortet onödigt   


Jag måste även byta tungpiercing och kan ju önska mig en i julklapp eftersom att det ändå snart är jul...   


Men nu tickar klockan iväg och ja ska spring in i duschen för är en tidig morgon som väntar.

Av Jennie - 8 december 2010 20:40

Hur kul är det att alltid tänka negativt?

Fan va jobbigt detta är! Det kommer gå åt helvete! Fan vad kass jag är!

Inte så kul va! 


Tänk positivt!


Som med matten nu tex. Jag har verkligen ångest för nationella prov imonbitti kl 7.50

MEN... Jag kan inte göra mer än mitt bästa! Och det lugnar mig...  


Carro är oxå jävligt bra på att tänka positivt. Fast va ska hon va onöjd med...? Hon kan kan ju redan ALLT!!!


Jag har iallafall inte gjort jättemycket idag.

Har hört lite skvaller dock! Spännande!   

Kärlek är inte alltid så lätt!


Dessvärre skall jag träna lite på idrottsgrejjen nu (.Azzå shit va man svettas efter att ha hållt på ett tag! Helt galet  )
innan jag ska fixa håret en aning o se om det är ok imon. Annars får det vara uppsatt..

Kanske får lägga upp en film på det sen..? Lite udda moves kan man väl säga, men man får bjuda på sig!   


Av Jennie - 7 december 2010 21:30

Har precis pluggat en timma. Bättre än inget!

Men kan säga att min ångest växer för varje timma som går pga det här j*vla nationella provet i övermorgon!

Intalar mig själv hela tiden: Jag kan inte göra mer än mitt bästa!


Jag kan säga att det lugnar   


Sökte in till ett TV program på skojj, (tänker inte säga vilket). Är ju inte så stor chans att man kommer med ändå lix   + att jag är för ung i 2 månader till!


Igårkväll höll jag på med den där idrottsgrejjen i mer än en timma och jag var helt svett! Passade på att träna mage och rygg när jag ändå var igång.

Den är typ klar och jag har valt låt o grejjer!   Hade väldans fantasi igår..


Verkade kanske som att mitt utveckingssamtal gick dåligt igår, men det gick bra, bara att jag vet att jag kan bättre, men läraren tyckte att "det går som på räls". Det var ju typ skönt..?


Måste börja bli noggrannare med mina soppor!


Men ska träna nu och försöka träna bort alla mina tunga tankar!

Av Jennie - 6 december 2010 20:16

Jag har ju nyss haft utvecklingssamtal!

Kunde gått bättre lr va säger ni..?

Fick plötsligt "Lust" att börja gråta men låtsades skratta åt nåt skämt ist hahah..    Hade inte vart så kul o börja grina där för då skulle de fråga massa saker jue. Va inget speciellt men höll på att välla över utan någon direkt anledning x)


Inte den bästa låten, men passar bra nu..   


Av Jennie - 6 december 2010 13:04

Hej!

Blir ingen skola idag heller för har en del o gö, och man förvånas över hur mycket man har glömt!

                                                 Galet!

Men man gottar sig med musik osv på samma gång. Någon mer än jag som måste ha massa ljud runt omkring sig för att kunna koncentrara sig bättre..?   


Men senare blir det utvecklingssamtal "/ ...Skickade ett mail till Fraziscus om att jag kommer på det även om jag inte kommer till skolan..




Lycka till till mig...!

Av Jennie - 5 december 2010 23:01

Sagt och gjort! Har klippt av mig håret nu! Det var ganska slitet, men har tagit väl hand om det ett tag så börjar bli jätte tjockt igen!!   

Ska nog ta det lugnt med plattången hädanefter..? Håret är jätte kort nu... Menmen, får vänta på det nya!  Ska färga det någon dag oxå. Eller så blir det bara slingor? Eller både och?   Kan inte riktigt bestämma mig..



Har så mycket att jobba ikapp så måste nog dygna idag... Dessvärre har jag utvecklingssamtal imorgon så måste nog åka till skolan trots allt...


Av Jennie - 5 december 2010 17:53

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards