Jennöh

Alla inlägg under december 2010

Av Jennie - 5 december 2010 13:51

2 Advent!


Mamma fixar som vanligt goa adventsfrukostar! Gröt o gott bröd o sån där saftsoppa och allt va de kan va och en liten prestent till oss alla   


Kul att "Ph" kommer och hälsar på lite då då oxåå. Kan säga att det var en heeeel del skrattande.. Inget ont menat mot någon men vissa hemska saker låter så ironiskt på nåt sätt när folk formulerar det lite... hmm.. roligt!



Jag väntar på att lugnandet på ET ska verka sen ska vi ut!


Ocheee..  ja. Plugga har de inte blivit nåt med...    Satt får la typ tvinga mig till det eller nåt.  Börjar få lite panik nu..!


Har lite problem med privatlivet nu oxå! Eller problem o problem.. Eller Jo.. problem skulle jag nog kalla det hahah !

Av Jennie - 4 december 2010 21:36

 


Japp det går verkligen framåt!

"Dansen"   Har kommit på typ... 2-3 övningar. Ska komma på 4-5 stycken men jag har ingen låt ännu..!


Shit vad arg jag kan bli då... de bara klagar o Klagar o KLAGAR på saker jag inte hinner göra!! Palla.! Låt mig ha ett liv oxå..??


Förresten är jag rätt säker på att jag kommer få jobb nu i vår/sommar!!! Har blivit tillfrågad om jag inte kan söka jobb från en som jobbar där för hon tror ja skulle passa jättebra där för man måste vara bestämd, "hård" och tåla blod, så det är många som inte klarar av jobbet sa hon, så hon ska snacka med sin chef!

Det är i Gbg.


Det är privat grejjs så man får bra betalt!     DET ÄR NICE!!

Av Jennie - 4 december 2010 12:06

Nu har jag äntligen fått tummen ur röva och fixat det här kortet så ska bli träna av det!


 


Ska bli mycket springa på band eftersom att jag ska springa Göteborgsvarvet 2,1 mil denna våren oxå!            

Der är bra att springa för löpare lever längst och för mig som inte vill bygga en massa muskler utan vill vara i form ändå är det exemplariskt!             

                                                  

                                                                                      


Har inte sprungit sen jag sprang midnattsloppet 1 mil i höstas så är nog dags att börja träna lite! 

 


Ute är jag inte! Alldeles för kallt så ska hålla mig inomhus på gymmet  

Tror att Nina är vääldigt på!

Av Jennie - 4 december 2010 11:45

..för att den här dagen ska bli helkass!

Men den kommer bli såååå skön 


Har en del o gö men är rätt utvilad så är på humör för det.


Men innan jag drar igång med allt ska jag äta lite soppa 

Av Jennie - 3 december 2010 22:59



 

Carro och jag

 

     Carro och jag


Att åka runt i ambulans och rädda folk blir kanske vårt framtidsjobb..?  


Blev lite slappa oxå för mig och Carro. Ser ut som att hon vill ha något?? Ligger lite brett med benen..   


 

jagoch Carro


Carros syster: Jag skicka vänförfrågan till din kompis på faceook.

Carro: Ähm jahaa..? Vem då?

Systern: Jennie.

Carro: ahaa Okejj varför det då..?

Hon ser visst upp till mig och tycker jag ser bra ut och verkar cool.


Haha himla gulligt måste jag säga!  


En viss person som tjatar  hela tiden om att ja ska festa med dem jämt...


 


Här har vi en som tog saken i egna händer. Min kusin!     


 



Imon skall Carin ÄNTLIGEN köpa en ny säng!!    


Usch o fy va.. Måste soova för ska upp o städa imon, för Magnus o några kommer hit imon!

Av Jennie - 3 december 2010 11:15

Sitter här med 2 fina flickor och resten av gänget! Kristine  är och får tandställning och möter upp oss där. Hon har opererats o grejjer!


Våran lärare sa åt oss att ta med oss tygpåsar eller väskor så att vi kan plocka på oss gratispennor och andra prylar..??? Precis som om det skulle vara kul   


Man hör verkligen Sara överallt?!  Dem pratar om tjockisar..?? haha


Nu ska vi snart  gå till bussen!

Av Jennie - 2 december 2010 22:47

Nu är jag hemkommen!

Har haft redigt med mys!   


Förresten känns det väl redan som jullov..?   

men nä sån tur har man inte..




Vi va o handla förut ch då delade ut choklader och dessa två blir så glada så!   



Jag ska iallafall duscha nu och sen försöka gå och lägga mig.


Carin sover fortfarande i min säng! Dags att hon skaffar sig en egen snart!   

Av Jennie - 2 december 2010 15:13

Har gjort massa flätor i håret för att se om det blir lite styr på det hela utan att platta det!     Men skall åka in till storstan snart så får ta ut dem strax.. Får väl gömma rufset under luvan i värsta fall   





Var knappt 2 veckorsedan jag färgade håret men dags att färga om det snart!   



Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards