Jennöh

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Jennie - 6 januari 2011 17:47

Hej!  


Vet inte varför men jag är fantastiskt glad idag! Kan nog ha med det varma  vädret (0 gradit) att göra..?  

Åt en thailändsk gryta hemma idag och chokladpudding o lite sånt där till efterrätt. JÄTTE gott så jag och Alexandra tog lite mer mat efter ett par timmarMUmms!


Igår kom även Fredrik hem från Stockholm, för han har vart hemma i 3 veckor drygt. Och ja va hos några igår, fast sen utan att han visste drog jag hem till honom runt 9 tiden. Han blev förvånad/överraskad och glad så det vart ju bra  

Sen så har han haft väldigt mycket saker i sin lägenhet hela tiden (1 år?) så det var väldigt stökigt. Så ja va så trött på det så jag sa åt oss att städa! Vi höll på från typ klockan halv elva igårkväll till klockan tre i natt och efter det somna jag direkt. Han blev super nöjd (och jag oxå) As mysigt sen när vi tände ljus osv!   

Jag ska ta kort på det nån dag och visa..


 


Sen så har ja köpt julklapp till honom. Äntligen?!!   haha.

Ska visa va det är snart.


Jag ska nu ta väck de få julprydnader jag har på mitt rum och det gillar vi. Gillar när det är tomt   Har blivit bättre på att behålla det så oxå. Yey Det ser så rent och fräscht ut då.

Fast jag vill ha en annan färg på mitt golv. Är typ mörkbrunt nu. Fast jag vill ha antingen vitt lr svart typ..?


Nää usch ja vet inte men ska nog ta mig en ordentlig funderare innan man gör något förhastat som jag gjorde med resten av rummet och målade

ALLT vitt...   Sen så har jag ett väldigt litet rum nu eftersom att vi bor kvar här som vi egentligen bara skulle bo i nåt halvår. Har bott här mer än ett år nu.



     



RUm med vitt golv


   


Rum med svart golv


 

Vet inte riktigt vad jag tycker.......

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards