Jennöh

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Jennie - 19 januari 2011 19:02

Vi ska ha tillökning i familjen snart förhoppningsvis!

Längtar faktiskt (a


 

Av Jennie - 19 januari 2011 18:31

Ska dra till nu och bränna FETT förstår ni! Mums 

Ska nu åter bli noga med maten!

har gått "upp" ett kilo. lr ett halvt?  Bara för ja ätit så jävla mycket ett tag. Inte bra...


Aja. Har vart väldigt duktig idag iaf   och kommer vara det ett tag framåt. Ska se hur mkt ja kan gå ner till min födelsedag tror jag höhö... Endast 7 kg kvar. Fast så mkt klarar man inte på 1 månad. Inte jag iaf. Ska ta det sakta och säkert   

Undrar just hur mkt ja kan gå ner till sommarlovet? Spännande spännande ^^


                                      


Blir ALDRIG gotte/godis sugen längre iaf


Tänkte först ta och springa nån timma, men känner nog för att gå en timma - en och en halv.

Är mer avkopplande   Fast går ju raskt i och för sig..



  

Av Jennie - 19 januari 2011 14:46

Söt =)



På tal om ingenting:

Verkar det inte som att jätte många 17 åringar är gravida eller har fått en unge ganska nyligen? Finns hur många som helst nu ju.   

Själv ska jag vänta iaf två, tre år till innan ja trycker ut bebisar    Man vill ha ett stabilt förhållande och så innan ju.


På fredag är det 1 månad kvar tills jag blir 18. Gilla det ja!   

Av Jennie - 19 januari 2011 14:18

Ja nu är det bestämt! Jag ska flytta efter gymnasiet. Utomlands alltså!
Är borta i minst 2-3 år   Ska bli sååå kul!!    Kan ju säga att det är ett VARMT land. Schteeeeeeeeek!   


Längtar äna ju. Kan ju nämna att ET kommer att flytta med mig dit och även Tessie. Sen har jag allt jag behöver?!   

Nä, men ska bli grymt kul!


 

Av Jennie - 19 januari 2011 13:08

Var ute vid halv sex idag och fodrade hästarna för skulle t vet. m ET kl 8.

För ett tagsen va han halt på 3 ben, men NU är han nästan helt bra!!   

Kan snart sätta igång honom igen. wihoo!!



Pga av att han blev knivskuren när han var 2 månader   så måste jag vara extra noga med att bygga upp muskler på höger "lår" (man ser som ett "C" vid sidan av hans rumpa. Det är ärret.) Men det gör att flera muskler är avskurna så att säga och tar längre tid att bygga upp de. Är som en grop, men det kmr ej att hindra honom sen när han är igångsatt igen! =)


Jag och ET i somras

 


Ska jag tacka JA till mer jobb?


Känner en som vill att jag ska ha hem några av hennes hästar i sommar och rida till de. Den svarta hästen nedan blev hon så himla nöjd med när jag var klar efter en månad, så hon har bett mig att rida flera av hennes hästar. Varför inte passa på att ta igen nu när jag inte kunnat rida ordentligt  på ett halvår?   

   


Känner en till som gett mig nummer o grejjer till hennes chef för hon vill att jag ska börja jobba där! Låter spännande    Dock så kan man bli skadad av vårdtagarna    Faaaaast kanske borde ge det en chans för det är BRA betalt!  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards