Jennöh

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Jennie - 22 januari 2011 13:58

Godmorgon!


Igår blev de lite fest hos Ninus OCH Fredrik var med. De va som fan va   

Hade inte ätit så mycket heller satt.... vart ännu värre, och jag dricker måttligt numera. Härligt!    Kul att kunna minnas saker och ting

Va dock en som fick åka ambulans därifrån för hon blev så full stackarn...


Till frukost blev det iaf lika mycket mat som jag vanligtvis äter på FEM DAGAR till frukost. Men jag ångra mig inte ett skvatt för ville bara få igång kroppen  fast såg fan gravid ut sen!!! Kollade vågen nyss också och det såg lovande ut trots allt. Wihoo!   

Vaknade sedan till vid tolv så jag och F gick upp. Har dock mest legat och degat.


Sen vart han as sur för en sak så han stack. Helt seriöst så kan vi typ aldrig ses utan att han blir sur för saker och ting. Knas...    Själv blir jag typ ALDRIG på dåligt humör haha    as skönt!


Alltid ett leende på läpparna!  Det mår jag så mycket bättre av!   


                       

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards