Jennöh

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jennie - 26 januari 2011 21:29

Har inte alls nån lust för att plugga idag så blir inte mkt mer med det. Gjorde kanske tre tal..


Men idag första dan när jag ska äta bra igen, så har det gått nästan perfekt! Åt lite väl mkt i skolan bara så det blir ändring imon    Har ett sånt jäkla tuggbehov och vill inget äta så har blivit tuggummituggande hela dagen!


Har precis dränkt in håret o olja igen! Typ droppar i nacken. Lyckades tydlgen inte få helt tätt med plastpåsen   


Ska städa mitt rum nu!

Av Jennie - 26 januari 2011 00:21

Ja nu jävlar!   


Sovmorgon Idag! Börjar 9.20


Har skrivit in för varje dag vad jag får äta och vilka tider osv. Detta Ska kompenseras med att gå/springa minst 1 h varje dag.


Nu ska fläsket bort!!!


Låt oss börja!! 


                                           


Ingen mer frukt för mig inte! Soppa soppa soppa soppa soppa............

Av Jennie - 26 januari 2011 00:05

Idag vart min sista...ÄTAR DAG!


Fan längtar tills min mage dragit ihop sig igen. Har ätit som en jävla häst och se typ... gravid ut nu   

Så i övermorgon är den smal och fin igen. Har skrivit upp tider när ja får äta o grejjer så ja inte småäter osv.

Matschema

8 - rågfras 2 dl

12 - soppa 2 dl
15 - soppa 2dl

18- soppa 2 dl

20 - 2 ägg


Strax innan jul gick ja ner 5 kg. (Har ej gått upp de igen) och nu innan mars ska ja ha gått ner 8 kg tänkte jag! Mumma på det!    Känner mig jätte fet............  och är trött på det så ska gö nåt åt det äna    Det värsta är att jag måste äta såhär och promenera / springa minst 1 h varje dag för att bli av med fettet. Andra behöver bara äta nyttigt men ja kan bara äta vatten med lite pulver i om ja ska förlora fett. Det är knäppt! Tack och lov går ja inte upp bara för ja börjar äta vanlig mat sen. Får hålla mig till minimala portioner dock. Lätt värt!   


Börjar jag äta kan jag inte sluta! Är väl en ätstörning i sig? Lika bra att hålla sig till mindre god mat. Blir inte att man längtar efter mat då heller vilket är rätt nice   


 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards