Jennöh

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Jennie - 29 januari 2011 11:38

Är det bara jag som är rädd för att få tex hudcancer?!


Har solat solarium o så, men inte särskilt mkt för jag är lix rädd för att bli sjuk osv när man blir äldre.


Kan ju säga att jag blev rätt avskräckt när jag såg det här programmet när jag tränade på sportlife igår  


                             


Risken för att få huscancer fördubblas av att sola solarium!

 


Lix fan vad jag skulle ånga mig! Jag ska ju dessutom bli över 100 år och vara frisk!!    

Så nää jag röker eller snusar inte heller





Tycker att det är rätt korkat!


 


Att det är mest folk som har ont om pengar som röker! Folk med gott om pengar röker inte lika "ofta"! Rätt klantigt eftersom att det är inte gratis att röka 1-2 paket om dagen...   


    




             Frisk vs cigarett lunga


              


     Man kan även få muncaner pga rökning och ALKOHOL!


                               


A så ja ska väl hålla mig borta ^^ Har inte vart vart sjuk (inte ens feber) på.... typ 2-3 år. Har när ja har det så är jag febrig i max 2 dagar. haha

Helt grymt immunförsvar har jag. Vrf förstöra det lix   


Av Jennie - 29 januari 2011 10:56

Godmorgon!   


Har precis vart ute och gått 40 min innan frukost och nu ätit rågfras och ett ägg. Hade lite mörk choklad från igår så mumsar i mig resten. Går seegt. haha. Men lite gott får man väl äta..? Lr gott och gott. Det går att äta...    perfa!            

                             


Dricker mineralvatten med tranbär/lime smak också^


Ska snart gå ut och igen och fixa iordning massor för ET. Ska gö ett riktigt röjjj!  Sen ska ja ta bilen och köra ut Sara till Marstrand runt 12. Efter det ska jag ut och gå (igen) och äta lite soppa. Efter det blire till att plugga! Har så sjuuuuuuukt mkt     Önskar ja bara kunde va hemma och plugga i lugn och ro idag sen. Från eftermiddag till kväll, men ska nog träffa Fredrik sen.


Är grymt sugen på att åka till   oxå!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards