Jennöh

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennie - 14 januari 2011 18:54

Var idag på risk ettan från klockan åtta till halv tolv! Hade lite ont i rumpan den sista timmen    haha men det var intressant. Fick lära mig att jag inte ska köra påverkad iaf!   


Efter risk 1an drog jag faktiskt till   istället för till skolan. Känner att konditionen kommer tillbaka redan efter 4-5 ggr   Härligt! Gbg varvet nästa ju. Måste ha nåt som gör att jag känner att det lönar sig att springa ju. Sexigt att man svettas som fan  hela bringan glänser haha... Mötte även Sofia och Annelie där!


Ska äta räkmackor, kolla på tv och sitta vid datan i kväll! Sååå skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull   


 

Av Jennie - 13 januari 2011 19:49

Visst är jag söööt när jag putar lite med läpparna och har en plastpåse på huvudet   haha...


Men nu har klockan blivit såpas att ja ska skölja ut färgen! Hoppas det blir någorlunda iaf!

Stod typ att man skulle blöta ner håret först..? gjorde ja dock inte eftersom att ja aldrig läser de där papprena, men skulle kolla tiden och då såg jag det. aja, återstår att se!   


 

Av Jennie - 13 januari 2011 17:19

Jag har oturen som har så mörkt hår egentligen! Utväxten syns ju mycket mer då och jag är i princip allergisk mot det. Känner mig skabbig då    Men nu ska jag göra nåt åt det! För ett tagsen hade mitt hår nåt botten så jag använder inte plattång så ofta längre, färgar bara utväxten och klippte av det en bit. Tror jag har plattat det två gånger på en månad. INte illa   

Nu ska Carin hjälpa mig med färgning iaf!


Och en sak till.... vaför har man lila hår?    Såg det idag och det va INTE snyggt...


 

Av Jennie - 12 januari 2011 18:41

Hemma och har ätit en gudooomligt god middag!

Ska nu plugga och plugga och plugga och äta vindruvor och apelsin och riskakor!


Nån mer än jag som inte kan plugga om man inte äter massa?!  


Jag och Nina vart faktiskt riktigt rediga idag. HAHA Va klena mina armar har blivit serreni    Jag va ju BIFF förut   Och Nina kämpa på bra sen efter ett tag! Dock sa ja att vi skulle värma upp genom att gå 10 min på bandet och sen springa 10 min, men hon orkade bara gå 6 min...   


 


Biffiga armar jag har..   



Av Jennie - 12 januari 2011 14:53

Pluggar jag körkortsteori och väntar på att klockan ska bli fyra, men Nina kan nog sluta tidigare så vi ska snart dra till  

Hoppas jag har med mig allt! Var dock tvungen att lägga ner skorna i en systembolagetpåse för det var det enda ja fick tag i innan ja rusa ut till bussen. Fick inte ens tag i den andra väskan,..   


Men men, undrar just vad det ska  bli för träning idag!   


 Inte så kul att somna framför lärarna varenda lektion. Är sååå trött idag! Jobbigt att vända tillbaka dygnet....


 


Men kmr snart piggna till!   

Av Jennie - 12 januari 2011 14:40

Kunde faktiskt inte ha börjat sämre!


Skulle egentligen gått upp klockan 7, men vaknade halv nio och bussen gick tio i nio...

Fick nästan ångest för jag inser hur jävla mkt jag har att göra!   

Lugnar mig med att det är baaara att börja ta itu med skiten!   

Sen kom jag hem vid fyra och skulle klippa halv sex så med de var sena så jag blev inte klar förrän vid nio och sen skynda ja massor så jag låg i sängen vid halv elva och somna strx efter tolv. Tidigt o bra. Det går framåt!


Började även Plugga körkortsteori vilket jag roat mig med på samhällskunskapslektionen oxå. Lite bra för han trodde jag läste i samhällskunskapsboken så han frågade om jag skulle börja plugga mer eller om det va som vanligt...   

Av Jennie - 10 januari 2011 14:26

fattar inte hur ja kan va såååå snabb idag! Hunnit med massor. Har dock massa kvar. Känns lite som att man ska hinna med så mkt som möjligt sisa dagen på lovet...!  


 


Menmen.... När jag ändå är igång massa kan ja ju passa på att klippa

Tessie lite...  

Vill ha en PK nu! Trött på all päls som ska klippas och badas..... Men hon är bara 9 år så har några år kvar  


Tänk ändå! Jag fick henne när jag va 9 år och är snart 18. Hon har vart med halva mitt liv!!!  + Att jag fyller år 25 feb och hon 27 feb   

Men visst är hon ful med all päls


 

Detta är en sån ja ska ha. Ska åka och kolla på några snart  

(detta är en valp..)

 



Finns i flera olika tan färger. Vi hade 3 st Rottweiler förut och jag gillar denna färgen så ska ha en black & tan...   


 


PKn blir så här små dock!   


 


Nog pratat om hundar känner jag..!  

Av Jennie - 10 januari 2011 10:46

Godmorgon!


Uppe rikigt tidigt idag det var jobbigt att gå upp kl 6 för det var mer än tre veckorsedan... Skulle nämnligen vara hos tandläkaren vid 7.40 Och klockan 8 drog jag mig till  



Brännde 718 kalorier     genom att gå på bandet 1,5 h och blev upphämtad vid 10. Har precis ätit lite soppa (pulver som läggs i kokande vatten). Börjar tröttna lite på det må ni tro *suck*  men vad gör man inte för att bli lite

fit for foght!

Blir bara mer och mer skillnad! hihi.


Ska klippa min hårboll lite tror jag innan jag städar mitt rum lite grann (är redan iordning så ska mest dammsuga o så    Sen ska jag gå ut och efter det plugga innan jag förmodligen får lite trevligt besök *blink*


    

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards