Jennöh

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Jennie - 4 februari 2011 22:29

Åt frukost vid halv 6 i morse. sen åt jag inget förrän jag åt tacos med familjen vid 8 nu i kväll. SYND bara att jag åt choklad oxå   Hade vart grymt om jag inte gjorde det. Får bli en 40 min promenad imorgonbitti bara för det  


 



Hur kan man "sakna" det? Har inte haft det på nästan två månader men ändå? haha. Aja behöver inte sakna det längre^



Har delat lite choklader med syster min iaf! Ska försöka få med henne ut imorognbitti och det är inte så lätt må ni tro   är så tråkigt o gå sj   


 

Av Jennie - 4 februari 2011 21:37

Har idag vart på Ljungbys halkkörningsbana med Christoffer och 24 personer till. Jag och Christoffer körde dock för fort för vi fattade inte att vi skulle köra långsammare sen. Fatta. Vi åkte buss 5 timmar för att vara där i typ 3 timmar? men aja, kul vart det iallafall   Sov mestadels på bussen. Jättemysigt   


 


På vägen hem ringde jag mamma och talade om att vi är framme om 4 minuter för åkte förbi en skylt där det stod Kungsbacka, Kungälv [trodde jag] (hade just vaknat därmed den dåliga planeringen.) Talade om det till Christoffer. Sen åkte vi förbi Freeport o allt. Visade sig att vi va i Kungsbacka. Inte i Kungälv. Så fick ringa tillbaks igen och säga att det var så mörkt att jag inte såg vart vi va och att vi kommer fram om 45 min.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards