Jennöh

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Jennie - 5 februari 2011 00:21

Har man vintertorr hy ska man fan använda denna! Jag har inga problem med sånt tack vare det...    Det är en bodylotion men funkar JÄTTEBRA till både ansikte och händer också!!!




Gissar på att jag inte är själv om att vara trött på att vara blek...?  så Köpte mig Brun-utan-sol i början av veckan! Är väl inte expert på vilka som är bäst ossodär, men denna funkar bra ännu iaf.




 





Nåväl ska gå och smörja in mig lite till nu och hoppas på att ja blir brunare och brunare och brunare....!    Har inte börjat så mycket med benen ännu, men magen, armarna och ansiktet osv ännu...

Men det går framåt förstår ni   Men får se till så att man inte blir FÖR brun heller...? haha


("don´t worry," har linne på mig    


 



Titta sikka jäkla muskler ja har på armen/axeln? :O




Nån som vet om man kan bli brun av solen även om man har brun utan sol på sig?    


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards