Jennöh

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Jennie - 19 februari 2011 19:59

Har ätit negerdeg varje dag denna veckan + choklad och godis. Idag var första dagen med ****** ********. Härligt att det äntligen växer!   Har klottrat ner mig och skaffat ****spo så att jag bara kan bli bättre och bättre nu! Lix har gått segt pga min tillfälligt dåliga karaktär!!     hehe. Kan ju säga att det beror MYCKET på mina

familjemedlemmar!  


                                     


Va och lämna Ebba i Floda förut. Gick bra. Sen runt halv ett i kväll ska jag iväg och hämta Saraaa.

Men NU ska jag lära mig att dricka te    så att jag dricker det när jag är gottesugen !  


Blev idag erbjuden att åka till (____________) mellan 18-28 April. Är man sugen eller är man     Fast venne om ja "vågar!"   


Av Jennie - 19 februari 2011 12:40

Har haft en goo morgon. Har passat på att städa mitt rum medans de andra blir klara Har lite väl mycket skolgrejjer som jag inte vet vad jag ska göra av så de får ligga i en fin hög på skrivbordet...


Nu ska jag iaf köra   till Floda och lämna Ebba. Får passa på att övningsköra när man ändå ska åka ganska långt  

   


Håret dränkte jag in i olja samtidigt (får då vara i en plastpåse^^  och hade ansiktsmask. Känns som jag hunnit med massor fast det i själva verket inte är så mycket...   

                                        


 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards