Jennöh

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Jennie - 27 februari 2011 11:45

Åååh så gott! Nu kom lillsyrran in med en kanna vatten!   

Så jag dricker vatten och Jag och Tessie trycker i oss condis bara för att hon fyller 9 år idag! Jag har levt på godis i 4 dagar. Och det syns! haha


                                     

Inga kommentarer om gårdagen. Fick lite flashbacks satt så här ser min telefon ut! Ska köpa mig ett nytt batteri bara för den funkar fortfarande fin fint!   Gillar denna telefonen så mycket så vill nog inte köpa en ny ännu trots allt?  Carin vill känna sig speciell så hon ville höra det muntligt. "Nähä, fan va kul!   "  Vart hennes kommentar?  


 


Är det bara jag som inte har kollat på melodifestivalen nånting bara för att det är så ruskigt tråkigt. Har typ inte funnits några bra låtar på flera år ändå.


Klockan är 1 och jag ska nog sova en stund. Ska åka till Gbg och plocka upp pojkvännen, sen blir det att åka till ett ställe med lite släkt och fira min 18 årsdag. MEN innan det ska jag plugga lite körkortsteori och få tag i min käre vän så att jag kan hämta min väska innan vi åker dit!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards