Jennöh

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennie - 23 februari 2011 23:26

Kom precis hem, för har kollat när Fredrik spelade innebandymatch. Såg bäst ut i början får man väl säga...  Får passa på när de ändå spelar i Klv.


                        


Äter rågfras och popcorn men ska nog nana snart. Upp tidigt imon. Favvo eleven här förstår ni.  


8.20 Övn.köra (dubbel)

9.45 Köpa gottigott?

11.00 Scandinavium resten av dagen!

Vet ni förresten att det finns mycket killar som åker dit bara för att "hitta" tjejer? Så ni singeltjejer där ute. Ni vet vart ni ska ragga   


Oj! Nu när man ändå kommer ihåg får man passa på att göra en sjukanmälan

för imorgon!  

Av Jennie - 23 februari 2011 16:46

Tjaa. Gick jättetidigt från skolan idag eftersom att ja skulle köra MEN sen hände lite andra saker. Kan nog inte berätta här för det är nog olämpligt!


  Men kan säga att min körlärare gillar mig väldigt mycket?!! ;O haha   Han har gett mig   ********  för drygt 500-600 kronor?!?

Mamma:  kollade misstänksamt på mig och sa, va har du gjort?!?!

Jag: haha jag vet inte..

Mamma: Nä men allvarligt talat vad har du gjort?!?!

Jag: Haha ingen aning, du har vart med två gånger..?


                                   


Jag är iaf jätte tacksam vad han gjort och gör!   


Måste plugga körkortsteori nu..  Mamma känner mer stress för det än

självaste jag själv?  


Av Jennie - 22 februari 2011 23:54

Idag innan jag skulle till skolan så va ja ju tvungen att ta ut ET som vanligt. Med 2 vattenhinkar och en hösilagesäck och en häst i grimskaftet    så halkar jag på isen och ramlar så att jag får allt vatten på mig. Både kläder och hår blev alldeles blött x) Blev förbannad i typ 2 sek, sen bah, äsch whatever...     Men håret blev till is på 1,5 - 2 minuter. jävla kallt är det :O


Jag har en skoldag kvar sen är jag inte i skolan på torsdag. Sen fyller jag 18 på fredag! Gilla!!!    


Dock ligger jag efter i skolan som FAN!!!!!!!!

Men känner inte riktigt för att bry mig om det just nu   (a) Har så mycket andra planer förstår ni!   

 

Av Jennie - 22 februari 2011 13:55

Slutade vid klockan ett idag men väntar i skolan för ska övn.köra på Bosses kvart över tre alldeles strax. Hoppas för all del att jag kan åka med Chrille sen för jag hinner nämligen inte med bussen...    Nåväl måste dra mig dit nu tänkte jag, men låg visst en timma före i tankarna än i verkligheten. Längtar tills jag kommer hem.. Men här ska jag vänta en timma till innan ja ska köra. SEN får ja komma hem!    


Av Jennie - 21 februari 2011 09:32


Fingrarnas längd "avslöjar" vem du är.

Jag gissade på vilket som var längst på mig innan jag mätt och jag hade rätt!  

Jag har alltså ett längre ringfinger   

Mät noggrant 

Det räcker inte med att jämföra fingrarna rakt av. Utgå från den nedersta rynkan eller strecket på ditt ringfinger och mät avståndet upp till fingertoppen. Jämför sedan med samma avstånd på pekfingret. (Ditt ringfinger har förmodligen fler streck, medan pekfingret har ett. Utgå från det streck som är närmast handflatan.)

Har du ett längre ringfinger har du:


*  Lättare att bli aggressiv.

Ökad risk att utveckla prostatacancer, om du är man.

Ökad risk att hamna i fängelse, bli mördad eller utveckla ett drogberoende.

Större chanser att lyckas i yrken som militär, ingenjör, filosof och schackspelare.

Förmodligen större intresse för kvinnor än män, oberoende om du är man eller kvinna.

Lättare att bli duktig på att spela ett musikinstrument.

Lättare att utöva fysisk aktivitet och bygga muskler.


Har du däremot ett längre pekfinger har du:


Ökad risk att drabbas av bröstcancer, om du är kvinna.

 *  Ökad risk att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar.

 *  Förmodligen större intresse för män än kvinnor, oberoende om du är man eller kvinna

 *   Större benägenhet att drabbas av eksem, allergier och feber. 

*  Större chans att behålla ett jobb och bli rik.

*  Större chans att bli gammal.

Av Jennie - 21 februari 2011 08:30

Godmorgon!  

Somnade rätt sent igår så blev att jag vaknade sent nu. Skulle precis skynda mig att göra mig iordning lite för att sen åka med bussen om 20 minuter och sminka mig i skolan eller nåt..    Men så får man ett sms från skolan och ett från Carro att man inte har någon första lektion så nu kan jag åka om 2 och en halv timma!!   


FIN början på veckan må ni tro!


Var en sväng ut i Marstrand igår. Sen så har jag ett alldeles speciellt förhållande

tillmat, vilket har gjort att jag mokstavligttalat VRÄKT i mig mat och godis

denna vecka   Då måste man sen svälta sig ett tag så att man inte fortsätter och blir fetare och fetare för har gått upp typ 2 kg?! Helt sjukt är det.......


 

Av Jennie - 20 februari 2011 10:40

Har ni tänkt på en sak..? Det är inte konstigt att folk är som de är..


Rödluvan lyssnade inte på sin mamma,
Pinocchio var en lögnare,
Robin Hood var en tjuv,
Tarzan gick utan kläder & sov med apor,
Snövit bodde med sju män,
Pippi blev jagad av polisen,
Madicken slogs & Emil drack sig full i ung ålder!

Det var alla förebilder då jag växte upp...   


    

Av Jennie - 19 februari 2011 19:59

Har ätit negerdeg varje dag denna veckan + choklad och godis. Idag var första dagen med ****** ********. Härligt att det äntligen växer!   Har klottrat ner mig och skaffat ****spo så att jag bara kan bli bättre och bättre nu! Lix har gått segt pga min tillfälligt dåliga karaktär!!     hehe. Kan ju säga att det beror MYCKET på mina

familjemedlemmar!  


                                     


Va och lämna Ebba i Floda förut. Gick bra. Sen runt halv ett i kväll ska jag iväg och hämta Saraaa.

Men NU ska jag lära mig att dricka te    så att jag dricker det när jag är gottesugen !  


Blev idag erbjuden att åka till (____________) mellan 18-28 April. Är man sugen eller är man     Fast venne om ja "vågar!"   


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards