Jennöh

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennie - 19 februari 2011 12:40

Har haft en goo morgon. Har passat på att städa mitt rum medans de andra blir klara Har lite väl mycket skolgrejjer som jag inte vet vad jag ska göra av så de får ligga i en fin hög på skrivbordet...


Nu ska jag iaf köra   till Floda och lämna Ebba. Får passa på att övningsköra när man ändå ska åka ganska långt  

   


Håret dränkte jag in i olja samtidigt (får då vara i en plastpåse^^  och hade ansiktsmask. Känns som jag hunnit med massor fast det i själva verket inte är så mycket...   

                                        


 

Av Jennie - 18 februari 2011 14:55

Tjaa. Har idag kört min 2.a lekiton. Gick as bra!


Igår kväll runt halv 1 beslutade jag och Carin oss för att gå ut och bränna lite

kalorier  

Så vi sminkade oss fult osv så att vi skulle skrämma iväg eventuella våldtäktsmän, älgar etc...


 

Av Jennie - 17 februari 2011 17:35

Vart ute och gått 40 min med ET nu. Ikväll ska jag och pappa gå ut och gå en långpromenad. Fan det är helt hopplöst! Hur jävla lätt är det att inte äta onödiga grejjer när de andra gör det hela tiden?   Nog bäst att flytta hemifrån så att man inte åker dit varje gång...   

Har pluggat körkortsteori 6 timmar idag!! Vilket jag ska fortsätta med nu. Är inte jobbigt alls när jag använder:


   Är nåt jag kan rekommendera så slipper man åka ner till körskolan. Jag har köpt 5 prov som jag ska göra också  

Av Jennie - 16 februari 2011 23:32

Har nu suttit och tränat på vägmärken. Nu har ja suttit med massa jobbiga som inte ens mamma kan. Är trött på det nu så fortsätter imon!   

  


Men ja måste "fasta" några dagar så att ja slutar äta som fan. Har gjort det i tre dagar nu. Hoho. Blir nu ENDAST soppa 4 dagar så att jag kommer i fas igen! Blir soppa till frukost oxå. Låter la mumma   


Ska ha en TV på väggen i mitt rum, men vet inte hur stor eller om den ska vara svart eller vit..

  

  


Blir det en svart kommer jag dock att måla om väggen igen, fast i en mörkare färg. Typ som här. Sätta upp en svart hylla med ljus på där även tv kontrollen kommer få ligga och skaffa mig mörka gardiner till mitt sterila rum! Hade blivit läckert! Får nog bli så...   


  


Återstår att se hur det blir!

Av Jennie - 16 februari 2011 15:45

Nyss kommit hem. Har vart och kört min första lektion på körskolan. Kommer endast köra 5 ggr innan jag kör upp. Räcker för mig!  Fick beröm över mitt lugn i min personlighet flera gånger också. Helt seriöst. Var inte ens nervös!    Fast å andra sidan brukar jag inte bli särskilt nervös för saker och ting. Eller så kanske man inte brukar vara nervös första gången man kör?  Om jag känner mig rätt kommer jag förmodligen inte ens bli nervös på uppkörningen   Tack och lov. Gör ett mycket bättre resultat utan nervositeten! Hur som helst så gick det jättebra! Sen vart jag på banken och fixa grejjer med konton osv eftersom att jag blir 18 om drygt en vecka!



                                                 


Mumsat i mig Thailänds curry kycklingsoppa nu     Jättegott! 

Ska fortsätta städa mitt rum vilket jag började med i morse och sen ut och bränna lite kalorier innan ja äter mer soppa. Har ätit jättemycket i två dagar nämligen..

Menmen ibland går det SNETT!   

Av Jennie - 15 februari 2011 19:40

Tvättar ni era sminkborstar? För det kommer en del bakterier och skit i de satt det har jag ägnat lite tid åt idag! Jag tvättade de om och om igen tills det riktigt löddrade om de   Sen torkade jag de med hårfön! De ska tvättas minst en gång i veckan!


                                             



Loggade in på    och då kommer det ju alltid upp "senaste händelser" typ och då var det fem stycken på raken av mina "Vänner" som blivit singlar nu  

Skönt o veta att det inte kommer hända en själv!(A)    



                                  



Nu blir det negerdeg för mig och Carin!!!   Mums!!

Av Jennie - 15 februari 2011 19:16

Har nyss vart och jobbat lite. 300 kr för 1,5 timme är rätt okej tycker jag...Behöver alla småslantar     jag kan komma över just nu till nästa helg   


                                             


Efter åt jag soppa med Elisabeth, Inger och Kenneth. Jag får ju passa på när jag kan få lagad soppa    ist för pulvret jag lägger i och den va jätte god!


Haha Jag har inte så jätte mycket tid över för att roa mig denna veckan känner jag så S************''''' är inte jätte glad att jag inte vill festa...     nu när vi har lov o grejjer. Skönt att jag inte dricker som en jävla idiot längre när jag är ute!

Lagom är bäst!   


                                                         



 Snart blir det myyyyskväll med syster!!   

Av Jennie - 15 februari 2011 11:58

Kom hem rätt sent från fredrik igår. . hade dock hellre sovit där i natt, men stackarn har skaffat sig en upptagen flickvän...   men ja är bra på överraskningar!


Fick en chokladask av morsan också förresten, innan jag åkte som ja åt upp på bussen. ojjdå..


  sen när ja kom hem åt ja 2,5 knäckebröd med hamburgerdressing, smörgåsgurka och köttbullar. Låter super äckligt, men JAG tycker att det är gott. Med ett glas mjölk vid sidan om så är det super    det va ju trots allt alla hjärtans dag!    Lika bra att tillfredsställa hela kroppen  


 
  

 
  


                                                                  +  



Verkar jätte äckligt ju!    i know...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards