Jennöh

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennie - 10 februari 2011 08:32

Godmorgon!   


Sitter återigen på en psykiatrilektion. Fast den har bara hållt på i 35-40 minuter.

Endast 3 timmar kvar..   

Åt kräftor igår och var såå gott!



                           


Varför? Jo för min farsa har kommit på en egen dag. Att när Fanny har namnsdag (vi känner ingen som heter Fanny?) så har vi en funny day. Äter god mat osv.. Nu vill han göra det till tradition? HAha får se hur det går med det   


Idag vart jag uppe vid klockan 5 och gick ut till stallet och gjorde iordning för ET osv. Tjugo  i 6 tog jag en dusch och va klar tjugo över 6 i duschen. Hur kan det ta 40 min när man skyndar sig som fan?    Jag fattar inte det själv alla gånger. Men sen vart det bara att göra sig iordning och tjugo över sju vart det dags att gå ut till bussen.

Av Jennie - 9 februari 2011 16:18

Sitter i soffan medans syrran äter klart sina smörgåsar med  smör

och honung            Jag har redan ätit upp min soppa.

I kväll ska vi äta kräftoor (ist för soppa)!! Så gott!!  

Proven som ja skulle ha idag och imon.... blir inte så trots allt för jag är ikke redo så blir körkortsteori sen istället! Vet inte varför men "tycker om" att plugga på det....   

Blir till att ta på sig nåt varmt nu för jag fryser    ...som vanligt, och sen ska ja gå ut.  Inte fullt så lika fint väder längre...


Av Jennie - 8 februari 2011 15:01

Ringde just på ett nummer jag fått av en bekant som vill att jag ska jobba där och ja ska på jobbintervju */3. (Får se till att jag klarat körkortet tills dess!) 

Spännande!    Har aldrig gjort det förut, men det kommer gå så bra så! 


                           


Måste även kolla hur mycket det kostar att flyga till Stockholm. Ska eventuellt vara i Malung just när min syrra fyller år satt måste kunna transportera mig fram och tillbaka två gånger OM!??!

Av Jennie - 8 februari 2011 08:09

Gormorgon!


Hinner som sagt inte gå till skolan och har just ringt och avbokat ett läkarbesök som jag tar på torsdag istället. Då börjar lovet och jag har äntligen tid!  


 Nyss ätit lite rågfras (Tycker det är jättegott!! haha )

De innehåller dock mest luft! och blir ju inte särskilt mycket satt är fortfarande hungrig    Blir soppa om 2 timmar iaf!   

                                           

Igår gick det grymt bra i min lilla matschemabok!

Rågfras

LITE skolmat

soppa

soppa

ägg och räkor (skulle egentligen ta soppa där oxå...)

Ser ut som jag ätit massor ju!   Fast varje portion är mellan 1-2 dl.


Har givit resultat sånt här, för får på mig syrrans byxor nu *blink*)



 Nu ska jag slänga fram skolböckerna!    och sätta på mig mina favvo tofflor!


 


 

OjoJ NU LYSER SOLEN IN GENOM FÖNSTRET!!         

Av Jennie - 7 februari 2011 23:46

Måste ringa och avboka en tid jag har i morgon kl halv fem. Har för mycket att plugga för att hinna det.

Har så 7kt mkt att plugga eftersom att ja inte vart i skolan allt för ofta så har lite prov o grejjer efter som jag ska göra så har 2 prov på onsdag och förhoppningsvis!! ett på torsdag... Måste kunna lägga ner all tid på körkortet under lovet vettni   

*längtar* (a)


 


Nu ska jag träna min fin fina mage och rygg!!     As jobbigt för känner mig as fet när man känner att man har lite fett på magen?!?!? Blev helt distraherad igår när jag var med fredrik och han tog på magen. Då fick han inte röra den för den kändes ENORM  Sen tog jag på den själv och då kändes den jättefin oså. Men jag känner mig fet.. heeelt knäppt för den är ju superfin *host*

                                         

Så såna tankar ska man viffta bort!    Men det är inte lätt!

Aja får vara tyst så ja inte väcker övriga familjen!  

Av Jennie - 7 februari 2011 23:25

Om ni vill lyckas bra i livet ska ni satsa på att räkna mycket matte!

Har visat sig att:

folk som läser mer matte lyckas det bättre för i livet.

TACK OCH LOV att jag valt matte C till hösten!   



 

Av Jennie - 7 februari 2011 17:34

Hej! måndag idag! Tre dagar kvar sen får jag sportlov. Ingen skola på fredag (för mig) inte. Ska t vet. m ET då. Jag va ute och gick med han idag och han är pigg och hoppar runt en del ibland och nocka till mig så jag börja blöda näsblod.    Hade GOD lust att slå tillbaka meeeen det går ju inte!    Han gjorde det ju ikke med flit.


Ska tvätta kläder och plugga snart.

Har tre prov och lite andra grejjer nu i veckan satt!


Idag ska jag även träna med min trogne vän! Vart ett tagsen nu ju...


                   



Av Jennie - 6 februari 2011 10:57

Hej söndag idag!   = måndag imorgon.


Men det betyder ju också att det är lov efter veckan som kommer(Y) Det behöver jag! Ska då plugga körkortsteori tills jag kan ALLT!


Igår gjorde jag inte så mycket.

Spenderade mestadels av lördagskvällen i en bil!   


                          


Tycker det är hög tid att isen försvinner heeeelt! Har inte kunnat gå ut med ET på typ tre dagar "/   Men ska åter göra ett försök idag. Jag behöver ju också röra på mig!!! Blir en timmas promenad med honom ungefär. Och så ska ju Tessie gå ut en promenad också? Och plugga ska ja ju göra nu! Och sen! Och efter det också. Ska bli så SKÖNT att ha en del gjort!! 


Har bett morsan att tvinga mig att plugga så att jag får nåt gjort nån gång....


Är gött att solen finns med oss mer och mer iaf!

Fast finns väl inte ens så här mkt snö kvar nu?   

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards