Jennöh

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Jennie - 1 mars 2011 11:40

Jag är lugn och cool! Har fått det bevisat återigen!  


Efter att iprincipt inte ha ridit på mer än ett halvår ska jag idag gå ut med ET en halvtimma. Mata honom med lugnande och sen ta mig en sväng. Är ju VÅR nu?! Märks dock inte så mkt. Fast liiite varmare är det väl ändå?    Nej...!   

Aja får klä mig varmt. Har ju fått och köpt massa fina grejjer till honom.   Har Köpt ännu mer saker nu och mer kommer det att bli! *blink*


                                            


Har ätit massor men ska äta lite till nu och kolla på min nya fina TV som sitter på min vägg    Sen drar jag ut! :D Ser väldigt mkt fram emot det faktiskt.


Faaaast ser mest fram emot att göra honom fin, fläta och linda hans ben osv. Manligt va    Haha. Hur kan man se fram emot det när det är det man har gjort i 17 år? Jo för det har inte blivit någonting av det på drygt ett halvår. Vet ni? Glömmer att jag är 18 ser jag nu. 18 år...

                      


Gissa om jag längtar till värmen då jag även kan gå ut och springa igen!!   


                           

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards