Jennöh

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jennie - 3 mars 2011 21:50

Kommer ni ihåg när ja snacka om de där med hon som fick en svår hjärnskada efter att hon gjorde en bröstoperation i Polen. Jätte hemskt! Nu kommer en fortsättning på det klockan 23.30 i kväll iaf på 1.an

Uppdrag Granskning avslöjade att Christina Hedlunds bröstoperation i Polen gick snett. Hon vaknade aldrig efter operationen och hamnade i koma


Christina Hedlund fick en svår hjärnskada efter en bröstoperation i Polen. En fortsatt granskning avslöjar att hon inte är ensam drabbad i det som kallas Polens största vårdskandal.


 


Jag ska kolla på det iaf...


Kommer om ungefär 15 min. Undrar just om ja ska skynda mig in i duschen kanske?

Av Jennie - 3 mars 2011 18:22

Nu är jag anträffbar igen!!    


Gick jättebra förut förresten. Såå jävla göööött för ja blir inte nervööös!!    Inte ens på sån där intervju!


Men iaf! Nu har jag fixat nytt batteri till tlfn. Måste ha kvar den ett tag till innan det där grejjset går ut så får stå ut med att den är MOS! Får tejpa baksidan lr hoppas på att batteriet sitter kvar ändå, utan skal..?   


 

  

Well. Imon ska jag gå till skolan! Har bara vart där 3-4 ggr på 2 veckor. Not good!!   Ligger efter med 4-5 prov, varav 2 st är matteprov + inlämningar Göööött................. YESS!  -.-

MENMEN Det fixat jag LÄTT SOM EN PLÄTT!   

Av Jennie - 3 mars 2011 00:00

Städat mitt ruuum. Blev rätt nice ni  

Men nu ska jag ner och borsta   tänderna och sen lägga mig i sängen och kolla på TV tills att jag somnar! Måste ladda inför imon. Ska ju på en liten intervju klockan 11 förstår ni...

Jag är inte nervös och hoppas inte att jag blir det. Brukar inte bli det nämligen  


Kommer knappt ihåg när jag var i skolan senast.. :S ^

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards