Jennöh

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jennie - 6 mars 2011 23:46

Ååh så typiskt va. Va inte hungrig innan frukost. Men sen när jag ätit klart blev jag jätte hungrig?! De e knas! ^^





Fredrik tycker jag börjat lägga på mig lite hull på nytt efter att ja gått ner lite satt nu ger han mig diet tips! Tackar honom för det!     Kommer nog dock inte följas? Har god lust att leva på soppa 3 månader! Havregrynsgröt till frukost med mjölk så att man får i sig bra saker då. + ägg på kvällen. Måste ju få i mig saker kroppen behöver oxå..  




Ååh funderar på att springa 5.an eller nåt idag?! Får ju ta en mjukstart efter att inte ha sprungit på 7 månader??!?!?   Haha inte konstigt att man blir fet går upp i vikt!! Varken ridit eller sprungit på mer än ett halvår! Nog dags att börja jobba för att kunna gå i bikini i sommar!   Magen har ju oxå tappat sin spänst lite  


Hihi börja träna inför    snart!??!   Inte kul om man får sämre tid än förra året!    Och då hade jag bara tränat 4 ggr, satt det kommer gå bättre. Och det är inte särskilt jobbigt att springa 2,1 mil faktiskt. Kanske tack vare all pasta jag tryckte i mig varje dag, varje måltid en veckas tid?   



    



Jag hoppas att Fredrik oxå kommer springa men han har inte bestämt sig ännu. En anmälan e gjord och så alltså. Det gick ut i september nån gång  Ingen svår match för honom för han har sprungit Stockholm maraton och så där. Han sa åt mig att aldrig gå när jag sprang Gbgs varvet, så jag sprang i 2 timmar utan att gå (y blir tydligen lättare då   


                      


Av Jennie - 6 mars 2011 20:46

Jag och Sara drog till Gbg med några av hennes kompisar igår. Vi drog till nån nyöppnad klubb, där de känner ägaren lr nåt.

Jag och Sara hade bestämt att kolla på bio med Carin och Elisabeth    satt vi var på bergakungen halv tolv igår kväll.


Efter det drog jag till Fredrik och sov över där. Åkte hem vid två tiden idag. Vart hemma lite folk ett tag. När de åkte jag och Sofia iväg 2 timmar och snacka massa. Himla trevligt!   Vi har lix känt varandra i 18 år! Sen jag var bebis och hon 2 år.


Dags att öppna denna vinflaskan snart kanske? Den ska tydligen vara jättegod   Men har inte blivit av för jag dricker inte mitt i veckan utan anledning + att jag inte har festat sen jag fick den förra söndagen. Den typ rosa när man häller upp den i ett glas..   


 


Mitt fönster brukar vara tomt men nu när jag fått lite grejjer får det pryda fönsterbrädan ett tag   Just ja. Har inte visat mina 18 årspresenter för har lix inte blivit av. Men om man besöker mig här hemma är det bara att kolla. Vill inte äna lägga ner massa tid att ta kort på allt och lägga upp här?? Nä, sånt sparar jag till alla andra som inte gör annat än bloggar!  



Har stoooor lust att sova hos syrran idag! Säger hon aldrig nej till!  osso har hon värsta varma elementet där satt det är varmt o gott! 





Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards