Jennöh

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Jennie - 8 mars 2011 16:39

Har precis klippt Saxen va lite slö så den ska in på slipning. Blir äna svårt att få det jämt ^^

Ska ut o gtrejja sen gå ut och gå. Hade mkt hellre sprungit men har inte riktigt tid för det idag. Känns onödigt o springa om man inte springer minst en halv mil. Drf har jag "inte tid"  Blir en promenad. Men börjar känna ett sånt jävla spring i bena! Längtar tills jag är igång med löpningen igen!   Haft en fantastiskt go dag faktiskt. Även om jag än så länge bara klippt och dagen är snart slut? Nä nu ska vi va positiva. Har hela kvällen kvar!


Semlor sen kanske?

Min mamma är ju BÄST på att göra de!  Man kan ju bara inte tacka nej?!


   

Av Jennie - 8 mars 2011 00:26

Vet ni. Om jag inte hade haft häst hade jag velat hålla på med sånt här   


                                           


Eller:


                                      


Gillar fart och höjder     Varför tror ni annars man köpte ett Engelskt fullblod (galopphäst) att hoppa med??    är ju trots allt världens snabbaste hästras.

Men det var en tillfällighet att det blev ett fullblod. Ångrar mig inte iaf! 

                                                                                                                                                                      




Well. Ska sova om en stund. Upp tidigt imon. Då kommer kunden så då blire fram med saxen!   Blir max 5 timmars skönhetssömn inatt! *blink*

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards