Jennöh

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Jennie - 10 mars 2011 19:01

Helluuuu. Sprang ju inte häromdagen då ja sa att ja skulle gö de, men IDAG blev det av.

För att inte ha rört på fläsket på 7-8 månader    tycker iaf JAG att det är rätt bra att springa 7 km utan att tycka att det var jobbigt alls. Riktigt skönt va de!   Och att finns inte i min värld!   

Funderade på om jag kanske ska göra lumpen ändå? O.o bör nog funderas lite till..^




ÅÅh. Om ni undrar vrf jag inte svarar på sms och/eller när ni ringer beror det på att batteriet ja köpte gick sönder så jag ska lämna tbx det och köpa en ny telefon. Lika bra!   Kan ju inte gå runt med en så ful mobil..? ^  Jag har ingen kontakt med omvärlden. Rätt avkopplande. Men tur det inte är så jämt   


 



Well. Sitter nu och väntar på maaaat. Mamma och pappa har 21 årig bröllopsdag och ska fira det med mig och Carin   Det blir 4-5 olika sorters skaldjur och vin. Efterrätt sen oxå (så klart). Men ja måste hålla mig till måtta! Fan. HAHA fettet på rumpan typ skakade när jag sprang?! Inte mkt men det kändes. Har aldrig känt så förut :O  Nu gäller det att bli fit for fight igen!!!    

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards