Jennöh

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Jennie - 16 mars 2011 18:40

Hej sprang en halvmil igår. Hade lust att springa mer men det började ju mörkna sen framåt kvällen... Och ET råka sparka till mig när han flög i luften igår. Vore väl konstigt om han inte råka gö det någon gång eftersom att han är i luften mestadels.... Idag vart han liiite bättre iaf   (kan ej rida han utan lugnande just nu för han är så pigg och vill inte ge honom lugnande hur som helst. Isf är det bättre att jag rör på fläsket) Och idag sprang vi lite oxå   


Men ska rida han i helgen om det är nice väder! Ska tydligen snöa imon och på fredag?!?!    Hoppas att det inte stämmer........................!



KAN VISA SENARE!

 

Hämtade mitt körkort i förrgår. Har inte blivit av innan. (Har inte haft ork) Kunde hämtat det redan i torsdags. Men nu är det gjort iaf. Och OJ vad man ändras på 2 år!   Tycker ändå jag är snyggare nu...   (när jag är iordninggjord)  Annars bryr jag mig inte om om jag är rätt mögel i skolan!


Men nu ska jag pluggaaaa!! HOPPAS JAG............................................ Hade vart riktigt "nice". Annars hoppar jag fan av gymnasiet.........................

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards