Jennöh

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Jennie - 17 mars 2011 15:29

Red imorse innan skolan. Tänkte jag ska börja göra det så tidigt som möjligt eftersom att han är rätt morgontrött...  Får passa på, på helger! FAST vart tvungen att leda han hem ändå. Dock vart det mest tacktande och inte jätte mkt stora hopp i luften! Dock är det värsta när han ställer sig (stegrar) för han gör det så högt. Har bara åkt av 1 gång när han gjort det, för att åka av brukar inte vara min grejj. Har FLUGIT av han 2 ggr och glidit av med stil 1 gång på dessa fyra ridbara år. Så ja. Får nog berömma min balans!   


Carin har missat bussen 3 ggr idag. Jag gjorde det oxå imorse. Efter vi stått där ute 10 minuter övervägde vi att ta bilen satt så fick det bli!


Carin och pappa käkar pizza   men jag ville inte ha... Åt en liten SUPERmacka med skinka!  och så är jag jättematsugen?!?! satt fick bli tuggummi! Well ska vara effektiv nu. Måste åka till Fredrik sen som ska hjälpa mig med matte. Seriöst. Ja måste haft PMS igår??!?! Grät i typ 1 h över matten???????  haha......   hur normalt är DET lix? Inte för att vara MIG iaf!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards