Jennöh

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Jennie - 24 april 2011 14:59

Fyfan va ja har mått dåligt idag.... ja har inte ätit något på en vecka och så åt jag MASSOR igår för att det var påskafton så idag har jag mått illa och tillslut va ja tvungen att stoppa ********* i ******    Kändes mycket bättre efteråt iaf! Eller nä.. började må illa sen igen men tillsut blev det bättre, Så nu klockan tre blev det frukost. Kycklingsallad. Det fula är att jag åt typ 2 bröd, 2,5 portioner mat och typ 5 glas påskmust. Och sen på det choklad. Nää nu mår jag dåligt igen, men ska försöka behålla maten så gott det går.... är heeeeelt PROPPMÄTT!


-.- Äckligt........




Stog där, illamående och dålig, men tvingades stå där i solen och klippa Tessie (för vi har valplöpare hemma nu) ändå, de va hårt...   Men nu ska jag och syrran ut i solen!   


                                                


 

Av Jennie - 24 april 2011 14:50

Igår så spenderade jag tiden mellan 12 och 16 genom att sitta på ett tåg. Fick lite ont i rumpan sen...   Från sthlm till gbg. Sen vart det 18 års kalas för Christoffer och efter det drog jag till Linda, men Nina och Snigel. Skojj   Vart lite drickande o så men tog d lugnt. Sen runt (3 tiden??) igår kväll så hämtade Henke mig och Christoffer!


                                 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards