Jennöh

Alla inlägg under april 2011

Av Jennie - 13 april 2011 16:40

Hej gott folk!

Helskön dag idag! Massor att göra men vi chillar på det lite tycker jag..  

Har 2 h på mig att fixa för ET, städa mitt rum och tvätta kläder.

Sen ska jag köra Henke! Stallet om 5 min då ja. Får slita av mig kläderna och kasta på mig de nya!    Skynda skynda skyynda....

Av Jennie - 11 april 2011 20:51

Guu så gla ja är idag!  

Dagen har vart perfekt! 6.35 var jag i stan och hämta upp mina girls innan vi tanka och fyllde på med olja och så hämta vi upp våran Kristine i Göteborg! Och så drog vi. Vart typ ingen kö alls!! Och åkte hem gjorde vi runt 14.30 satt slippa den jobbiga trafiken då mä. Helt kanon  Köpte en massa bra grejjer. Mitt gick totalt på 2.000 kronor och jag fick rensa vagnen 3 ggr för att bara få med det allra viktigaste!

Visar lite grejjer sen, men nu plugg och sen städa rummet lite!   

Är på så galet bra humör!!   

Av Jennie - 10 april 2011 22:55

Jag och syrran låg faktiskt ute på altan i solen  förut efter att ja körde hem fredrik som sov här i natt. orkade inte köra hem han sent igår    Varmt o gott!    Sen kom födelsedagsbarnet ut till oss en stund, på 21 år  

Har precis kommit hem från kalas o grejjer. Fasikken ja ser hög gravid ut!!!


Men ska nana nu för ska va i stan halv sju imonbitti! Blir Ullared med carro, ida och kristine imon    så ja ska plocka upp de och får inte försova mig imon!!! Carin lova att väcka mig 5.20 Hoppas ja vaknar!


Vart riktigt varmt förut så fönster och dörrar har stått öppna hela dagen!  


   


Av Jennie - 8 april 2011 10:13

Tjaa vart ju hos veterinären med ET i förrgår för ja trodde han va halt igen (Man blir ju lite nojig) + att han fick nya skor. Men han vart helt frisk!   Skönt! Veterinären sa att det var snarare bättre än sämre. Skönt det oxå!   


Ska nu tagga inför 2 prov som jag inte tränat på direkt satt ska gö de lite nu på håltimman! Först social omsorg (Ska bli proffs på demens sjukdomar på 20 min ?) och idrott. (kmr inte ihåg va det handlade om...

Av Jennie - 6 april 2011 08:50

Godmorgon!

Har verkligen vaknat på RÄTT sida idag! Även om det regnar en massa...  

Vaknade nyligen och dricker lite vatten. Sen ska jag ut till stallet. (Blir ingen skola för min del idag). Kommer va ute någon timme tror jag. Sen in och äta havregrynsgröt och plugga någon timme innan jag ska ut till stallet igen! Ska åka till Ale med ET idag. Han behöver bla nya skoor!   Vi ska vara där klockan 13!


Idag är första dagen på en tid där jag ska leva lite "hälsosamt". Känns sååå skönt!

Enda ja kmr äta. Funkade jätteeffektivt sist!   


    




  HOppas även att ja hinner springa lite sen!   

                                                  
    

Av Jennie - 5 april 2011 23:43

Hej vart på mässan med sjukvården/omsorgen idag. Vi blir beordrade att plocka med oss så mycket vi bara kunde!! av vår lärare...   Hade en jättebra dag! Ända tills man kom hem... gillar inte att vara hemma längre...? Lr jo ibland är de nice men inte nu. Har gjort lite på arbetet men ska läsa igenom ett prov vi har på torsdag tills jag somnar    Fast innan det ska jag tvätta bort smink och borsta tänder osv osv


                            


Sen så har jag blivit rätt RUND igen!!   Ätit massa godis varje dag :S onödigt som fan! Satt imon blire början på bantartajm några månader igen! Saknar kroppen! Ja som va så nära... va hände sen lix?

Av Jennie - 4 april 2011 23:56

Har gjort lite plugg, men har dock inte blivit så mkt som planerat (som vanligt)  

menn ändå gla att nåt blev gjort!


I lördags var jag ute med Fredrik och det var riktigt skojj!   Nån fest som några han känner ordnade. Vet inte riktigt vilken tid, men han ville visst gå hem en stund innan alla andra :S synd!    haha näädå, men jag följde med han hem.


Sikken "FIN" bild på mig då... ^^ haha    Ser lite drogad ut? ..lr är det alkoholen tro?  Njaaa vem vet   Och så gör jag nåt fult med hakan och läpparna..? O.o

men ändå.. Vem bryr sig förutom jag!   


 



Kan visa en snygg hatt jag fick oxå...   

Av Jennie - 4 april 2011 23:46

Det ja mena förut om att ja är för gammal efter årets slut är att jag vill tävla syrrans häst i sommar.   maxad D- så det går ann. Tävlade en del  förut men pga att ET har varit bebis så har det ju inte gått att träna och tävla. Det är ändå lite av hela grejjen tkr jag nog....?


Iaf så saknar jag det nu efter 4 år!  


 Men jag & ET känner varandra utan- och innantill så de har det vart värt  

Hoppade minst 1.30 m igår med Top-Gun iaf och ja har inte ridit ordentligt på 8 månader så har ont i HELA kroppen idag så gjorde rätt ont i början när ja sprang (pga träningsvärken)    men det är skönt! Han låg på som fan, men va kul de va    fick en kick där så va jätteglad resten av dagen!    


Marcus börjar bli van vid hoppsadlarna nu iaf  (Han hoppade med mig igår -dock på lite lägre höjder-  Han föredrar ju dessyren annars...

Men när jag fråga vad han tyckte om min hoppning fick jag till svar:

"Jag är avundsjuk som in i helvete!"

    Men det är väl jag lite på hans dressyr oxå så de jämnar ut sig! :P


Han och hans häst


  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards