Jennöh

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Jennie - 5 maj 2011 08:55

Från och med måndagen som var, så ska vi ha praktik i 6 veckor.

Dvs till sommarlovet= inget mer plugg förrän till hösten!

Sååå gött!


Och allvarligttalat... vilken jävla tjockis jag blivit... Ätit 1 paket kakor om DAGEN det senaste?! Och nu när de tog slut igår så.... alltså klockan är nio på morgonen och jag har redan gjort mig negerdeg och ätit upp? Det här är fan helt sjukt!   


Får typ tejpa ihop munnen på mig?!?!


                                              


Man kan ju undra vart det annars ska sluta?! :S:S:S:S Nä men från och med NU får jag väl skärpa till mig! Alltså EGENTLIGEN är det inget svårt alls! Så det är väl bara att sätta igång!  


Ska tvätta kläder nu och städa mitt rum. Varför jag är uppe så tidigt även om jag är ledig idag är bara för att jag sov hos fredrik i natt. Efter städningen ska jag rida, springa 1 mil

(börjar bli dags att springa NÅNTING iaf innan varvet... -.- ) sen ska jag motionera Ida och sen Kommer Sofia hit! Efter det så ska jag Åka till Fredrik igen och sova där, för jag jobbar kvällen imorgon!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards