Jennöh

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennie - 12 januari 2012 22:11

Ska försöka sätta igång och plugga snart. Även jag måste göra det ibland!

MEN i förrgår hände en bra grej. De 3 första dagarma är kritiska. Än så länge mår HAN bra. Även 7 och 11 ska vara kritiska dagar brukar man säga... Han väger bara 62 gram ännu och hans syster 121 gram så vi hoppas han ökar i vikt!!
Mer om det senare när vi vet mer.... om ett par veckor.

____________________________________________________________________________________________

Men innan när ja bloggade var ja helknäpp asså... HAHA!! Har kollat tillbaka och jag måste säga att det är minst sagt väldigt roande..... Lite pinsamt också tror jag...?!   hahah.........

Ska kolla exempel en annan dag... Har lite grejer efter mig i skolan ja måste sätta mig med nu. Sista året vafan KÄMPA PÅ JENNIE..... nää det funkade inte..........



HIttade en minst 4 år gammal bild?? för ett par veckorsedan, när jag åkte waveboard. Gamla goa tiden....

Längtar INTE tillbaka!   



 


    


  

Av Jennie - 10 januari 2012 09:32

Nu börjar skolan igen. Börjar egentligen kl 7.50, men skulle vart en massa håltimmor så går på lektionen som börjar 12.50 Ångrar mig lite för tänkte ju  skärpa till mig lite nu. Plus ligger jag efter en del i skolan. Har bl.a två stora omprov på torsdag (om två dagar) som jag inte börjat träna på ännu. Börjar bra...


Men i fredags hade vi klassfesten + utgång. SKoj Skoj!

 


Så på lördagen gick jag runt som en sombie på My Dog för vart så trött......

Söndagen vart mycket bättre. Tur!   Då vart även både Sofia och Sanna med!

Vår Fia gick i Championklass och det gick kanon bra, både på lördag och söndag!


 


Snart blir det påökning av ras i vår kennel som sagt... Längtar!   


   

Av Jennie - 1 januari 2012 20:41

                 Gott nytt år!!!   


Vi vart vart först i Gbg hos en o drog sen till min o Idas lilla sta men vi skulle helt klart stannat i Gbg!   

Har sovit i principt heeeela dagen. Gööött!

Är väl bara att hoppas att detta året 2012 blir bra och att jorden inte går under...!  

Hoppas hoppas...

   


 


                                                  
                                                  
Jag längst till höger.



Personligen tror jag inte att den kommer att gå under!   

I så fall har jag och många till slösat bort hela våra liv på skolan t.ex


Lovet är helskönt iaf! Ska snart kolla om min TV antenn fungerar...

     


        

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards