Jennöh

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Nattuggla

Av Jennie - 26 september 2012 03:45

I förrgår 24 september fick vi nya små liv här hemma. Ebbas beisar fick nämligen se dagens ljus för första gången! Det blev två tikar och en hane!  



Ligger i sängen o kollar på TV med jordgubbsansiktmask och tandblekningsmedel. Använt samma märke  på blekningsmedlet hela tiden och den fungerar kanon. Kanske inte behöver bleka tänderna egentligen eftersom att redan innan ja ens hade en tanke på att bleka dem frågade folk om ja hade blekt dem.. höhö inte för att skryta!     haha nää men min pojkvän gjorde det så då ville jag också prova... 



Har inte blekt tänderna på nästan ett år (lite mindre) så för några veckorsedan när jag skulle starta morgon och kväll i två veckor har jag bara gjort ett par gånger i veckan, om ens det, men nu ska jag köra på ordentligt så jag gjorde tre behandlingar nu i kväll med en stunds mellanrum bara för att få en snabbstart. Kanoners!


I morse fixade jag naglarna och nu ikväll ansiktet. Stod och granskade varje milimeter i ansiktet och tog bort de porer jag hittade, men har inte mycket av den varan.. sedan skrubbade jag hela ansiktet och la på den vanliga masken och efter en stund jordgubbsmasken.


Sköljde precis ur det nu


Aldrig använt den innan men hade i den dubbelt så lång tid än man skulle så fick skölja rätt många gånger innan allt gick bort eftersom att det stelnat en del haha!


Köpte den för lääängesen så nu blev det äntligen av att jag använde den. Brukar jämt köpa på mig saker utan att använda det, men brukar ju som sagt använda en annan som jag använder regelbundet så blev inte av.. Har flera stycken.


Sist av allt kletade jag i alla fall på lite kräm och sköljde tänderna med FLUX så nu känner jag mig superfräsch!   





Klockan är snart fyra, jag ska upp om tre timmar och fixa stallet eftersom att jag ska därefter köra syster till skolan, hem och göra mig i ordning och sen dra till jobbet. Efter det skall jag lämna in bilen på service som började krångla häromdagen och sedan blir det MER KALAS!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 14 maj 2019 09:17


Hej igen! Jag har väldigt mycket att göra så jag har inte hunnit stänga ner ännu då jag ska spara några grejer först. Under detox går man igenom många emotionella faser och att försöka hitta en balans och harmoni kan vara svårt till en början. Ja...

Av Jennie - 10 april 2019 20:52

Dag 3 av 90 Har varit i skolan idag. Gått riktigt bra på praktiken och teorin var oerhört intressant! Har precis skrivit färdigt mina journaler och varit ute och gått. Imorgon em åker jag hemåt igen. Ska in till stan på vägen och köpa nytt läppstif...

Av Jennie - 8 april 2019 09:21


Idag börjar min juicefasta som ska pågå 3-4 månader! Denna bloggen finns bara kvar denna veckan ut, sedan raderas den för gott! ...

Av Jennie - 7 april 2019 12:16


Bättre sent än aldrig! Nu har jag skaffat instagram. Gjorde det nu alldelses nyss. La till några bilder lite snabbt.  Ni hittar mig nu där jennie.hellberg Kommer kanske starta upp en ny blogg, men först har jag lite måsten att ta itu med.Håll koll ...

Av Jennie - 6 april 2019 09:44


Hej hopp Hastigt och lustigt har jag bestämt mig för att stänga ner denna bloggen helt. Jag går igenom en förändring både i min hälsa, mitt emotionella och yrkesval bl a. Jag har bedrivit denna bloggen i många år nu och har en hel del trogna läsare...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards