Jennöh

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Jennie - 5 november 2012 20:50

Jaa, jag måste säga att jag är imponerad över mig själv som försöker tänka positivt i allt elände.. Försöker se någorlunda framåt.


Denna veckan ska jag åka och kolla på en fyraåring.
50% fullblod/halvblod. Ser ut som ET, samma färg o allt.


Hoppsto och ägaren har tänkt det som fälttävlandshäst för morfar är berömd dressyrhäst o ett syskon till fyraåringen gick OS i fälttävlan.


Ska bli spännande!


Synd att jag är så kritisk till mig själv bara!! Jobbigt faktiskt.. känner mig som en nybörjare och känns som jag är värdelös på att rida. Är nog lite ringrostig kanske? Jag vet inte... Galet! Men har inte kunnat rida ordentligt på ett tag..


Självförtoendet är inte på topp alltså!


Jag och ET förra året:

Av Jennie - 5 november 2012 20:33

ET har kissing spines och kommer aldrig bli bra. Det beror på knivskadan han fick som föl då muskler slets av, han blev svagare på den sidan och har därmed alltid belastat sig fel.

Det är fruktansvärt jobbigt och jag har varit sååå ledsen och vill inte tänka på dagen som komma skall.. MEN jag får njuta med min drömprins ett tag till <3

Jag och ET förra året:

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards