Jennöh

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Jennie - 21 november 2012 22:17

Idag när ET kom in från hagen satt bakskon snett så den hade tryckt in i kanten på hoven och så när jag tog av skon var det lite blod på den..


Som plåster på såren blev han borstad, klippte svansen ca två decimeter för börjar tröttna på att den blir så lerig längst ner, tvättade och sprayade lite lila spray på såret i hoven. Lade även in en extra torvbal för att det skulle vara riktigt torrt så att det inte kommer in massa i såret. Hoppas bara att han inte får en hovböld eller liknande!! Det får vara slut på otur för honom nu!! Han är värd det bästa, världens underbaraste!


Till helgen kommer jag och Sofia, om det är ok väder göra i ordning och fota hästarna. Ska även fota mig och ET tillsammans och göra en stor tavla av det som alltid kommer att få hänga framme, fastän jag egentligen inte har plats för det i mitt rum för tillfället. Funderar även på att göra en fotobok som man kan beställa, med en massa bilder på honom och mig? Kom på det nu.. Jag ska faktiskt göra det! Jag har ju hur mycket bilder som helst på honom   


Det här är 4-åringenjag rider nu, hon som är så lik ET!

 

Heidi heter hon..

.. och detta var tredje gången jag red henne.

  

           

 

 

 

Men ET kommer för alltid vara STÖRST,

 

BÄST, och VACKRAST!   

 


 


 

 

Men visst är de lika!

ET

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards