Jennöh

Alla inlägg under november 2013

Av Jennie - 14 november 2013 17:07


Equipterapeut



Idag har jag ringt en Equipterapeut som jag har fått rekommendationer om.

Hon ska behandla Heidi, och kommer nästa vecka! 

 

     

Av Jennie - 14 november 2013 10:58

Hej!


Har varit hemma från jobbet ett par dagar för jag har haft ont i halsen osv. Efter hjärtsäcksinflammationen har mitt immunförsvar blivit sämre, men tror att det börjar bli bättre snart. Ett tag var jag ju sjuk jämt.....   Försöker lyssna mer på kroppen nu i alla fall.



  


Edit:


Jag har ju tänkt söka in till Flyinge så småningom och det är meriterande med arbetslivserfarenhet (inom hästyrket) så har ringt på ett jobb så ska åka och provjobba. Jag ska kolla vilket datum som passar först bara. 

Dock måste man bo där och för tillfället har hon ingen boxplats ledig så vi får se vad som blir av det. Har inte heller frågat hur det är med att ta med sig en hund. Aja, alltid en erfarenhet rikare. Man måste ju börja någonstans!


Mina planer ändras varje dag, men det jag vill börja med, är att hitta en häst att träna och så småningom tävla som inte för den delen behöver stå hemma, utan att jag åker dit. Det hade varit skönt att komma på andra platser också.


Den hästen jag red för ett tagsedan har jag sagt upp då jag hade ont i hjärtat varje gång, men nu känns det knappt längre! Längtar tills det är helt läkt och jag kan börja springa och träna som vanligt. Rida går faktiskt helt bra nu! 



Världens vackraste häst, ET!   Här hoppar han 120 cm.

 

 

Av Jennie - 10 november 2013 18:58

Middag med mamma, pappa och Carin. Philip bor numera i Lund och pluggar, men de andra ska dit nästa helg! Jag stannar hemma för jag ska jobba..


Vinterns första glas julmust!

Av Jennie - 10 november 2013 12:15

 

 

Jag och snart 26 åriga Top-Gun.

 

   

Av Jennie - 9 november 2013 21:45

Fanns inte reflexvästar i Nambis storlek så jag sydde om den!   

Imponerad över mig själv faktiskt... haha!

 

 

Innan:

 

   

 

 

 

 

Under:

 

 

 

 

 

Efter:

  




  

Av Jennie - 9 november 2013 20:24

 

 

Var som sagt på Ullared idag. Här är några av dagens köp...

 

 

Vinter ridjacka

 

 

 

Regnrock att ha i stallet i höstvädret

 

 

 

En skön ridtröja

 

 



Har väldigt många av dessa i olika färger (egentligen löpartröjor) som jag har när jag rider.

Perfekt!

 

 

 

 

Ridstrumpor

 

 

 

 

Linne 

 

 

 

 

Tre skärp- något ska jag ha till ridbyxorna.

 

 

 


Två Halsdukar

 

 

 

 

 

Fyra sport BHar till. Har minst 10 sådana här. Superbra är dem!

   

 

 

 

Två par vinterhandskar

 




Brun lädergrimma 

     




Mobilskal

 

 

 

 

 

Laddare till min Ipad. Tappat bort den andra..

 

 

 

 

Hundgrejer

 

 

 

 

 

M&Ms

   


Av Jennie - 8 november 2013 23:27

Vankas Ullared imorgonbitti!

Av Jennie - 6 november 2013 14:07

Har varit och besiktigat bilen nu. Inte alls planerat faktiskt. Tog en sväng om och fick en tid. Två smågrejer som ska fixas bara så jag är nöjd!

Funderar på att lämna in den på service där de byter olja och allting så att den fräschar upp sig lite bara. Får se hur jag gör med det. Ska även köpa nya sommardäck till våren.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards