Jennöh

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Jennie - 6 februari 2014 18:00



Har ni precis som jag smörjt in läppar och händer hela vintern utan större framgång tycker jag att ni ska prova detta!



Jag köpte det här NIVEA läppbalsamet för några veckorsedan och har smörjt med lite allt möjligt olika krämer/salver, men ingenting har fått bort det torra. För stunden men det är tillbaka så fort krämerna har gått bort.. 


Nu när jag har läst om alla farliga innehåll i våra produkter tog jag en titt på den här förpackningen också, och ja visst finns det en hel del läskiga innehåll där också! 


Grävde ur och tvättade ur den och fyllde på den med KOKOSOLJA istället. Endast kokosolja alltså. Fungerar super och märkte skillnad på läpparna redan andra dagen! 


Min syster och en vän smörjde in hela deras ansikten i kokosolja och jag smörjde in händerna och det fungerar mycket bättre än alla andra produkter man köper... Kokosolja som body lotion nästa??   Kan tillägga att man doftar gott av kokos efteråt och det kladdar inte!



     

Av Jennie - 6 februari 2014 13:30




Nu har jag handlat mat. Blev yoghurt och flingor som inte var ekologiska,

men resten lyckades jag hitta!   




Det lakritspulvret ni ser nedtill har jag aldrig sett förut, men lakritsälskare som jag är måste jag så klart prova! 


         


Av Jennie - 6 februari 2014 10:30

Godmorgon

Ska nu åka och köpa mer kokosolja och lite annat smått och gott. Ska nämligen försöka
göra eget schampo och balsam hahah...

Gjorde förresten egen tandkräm igår och det blev verkligen över förväntan!
Både jag och min syster använder den nu.
Jag har visat henne filmer och läst upp olika saker för henne så hon har också bestämt sig för att rata tandkräm.

Ska handla nu i alla fall och har inte haft jeans på flera veckor. Senast var på My Dog..

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards