Jennöh

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Jennie - 16 februari 2014 22:30




 

 

Här är min önskelista

 

Länkar varorna under varje bild.


Blå text= LÄNK

Svart text= ej länk

 

 

 

  

Mjukisbyxor från victoriassecret

 

 

 

  

Borstar Deluxe Brush Set

 

 

 

     

Nike Air Max 90 Hyperfuse “Infrared”

 

 

 

  

Grand prix Felicia top



 

 

  

Flyinge jacka

 

 

 

 

   

 

Prenumeration på Häst Magazinet

 

 

 

 

 

    

Ridhjälm





 


Ridskor

Shortshaps 





 


Senskydd

 

 

 

  


Bakskydd





 


Eggbett


 


 

 

Eltandborste

 

 

 

 

 

 


Handgjord tvål

 


 

 


   

Strål desinfektion





 


Körsele





 


Rockard

 

 


Av Jennie - 16 februari 2014 11:00

Hahah så kul igår. Jag spänner aldrig mina muskler o tittar i spegeln, antagligen för jag är tjej och vi inte brukar hunka oss liksom ;)
Så jag visste inte hur mina ryggmuskler såg ut.

Så höll jag på att byta om och gick genom köket och så såg Carin det och tog kort för att visa och jag fick verkligen en chock hahah!!!

Och folk säger att ridning inte är träning...?
Hahah årets skämt typ!

Av Jennie - 16 februari 2014 10:49

Skulle ta bild på mig innan jag stack, men så kom den jättestarka blixten och jag ville inte blunda så blev att jag kollade bort istället. Så känsliga ögon.. mespropp...
.


Och mina utslag på hakan har blivit mycket bättre (för tillfället?) !! Känns jättekul!
Men får spara med sminket så det inte blir värre...
Ska boka tid till en Homeopat och se om de kan få väck det helt och hållet. Läkarna skriver bara ut antibiotika, men jag tar inte det.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards