Jennöh

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Jennie - 21 februari 2014 19:17

En equipterapeut kommer hit nästa vecka och kollar igenom Fair Fight. När jag lyfter höger framben vill han inte stå på det diagonala bakbenet- alltså vänster bakben.

Innan har jag tänkt att det kanske är svårt att hålla balansen (eftersom han inte är van).
Men igår när jag doppade hovarna i en hink med vatten och tvättade de som vanligt så kastade han sig framåt och så blev jag intryckt i väggen.

Som tur är kom han inte loss och han är verkligen ingen elak häst utan gör allt för att göra sitt bästa så jag gav honom godis och borstade en stund innan jag fortsatte och då gick det bra- trots att han inte ville lägga tyngden på bakbenet...

Det konstiga är bara att när jag lyfter höger bakben kan han stå på vänster utan problem och han haltar inte.

Jag skulle tro att han gjort en ordentlig vurpa i hagen någon gång och hoppas att det går att göra något åt Om det är något..

Känns skönt att jag åtminstone har bokat tid!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards