Jennöh

Alla inlägg under april 2014

Av Jennie - 8 april 2014 12:02

 

 

Visst blir man alltid lika glad när man hittar pengar i fickorna.

Även om det så skulle vara en 50-lapp hahah...


   

      


Av Jennie - 8 april 2014 00:23



Ska precis titta på en film och så blir det ingefära- te till det.

Har ju berättat innan hur bra det är Klicka här för att läsa igen



.  Ps. River roten numera, tycker det är bättre!   



Av Jennie - 7 april 2014 21:16

Ååh först började jag med att klippa en hundkund sedan fixade jag stallet, tvättade bilen invändigt och utvändigt, tvättat tvätt, och nu har jag
Longerat Heidi, hoppat studs med Top-Gun, och Fair Fight vart så jäkla pigg så nu får killarna springa av sig i paddocken innan det är dags att nana... ;)

Hade tänkt att handla också men klockan är över 21 så det får vänta tills imorgon. Måste hinna skriva inköpslista också.

Och MYGG har det kommit en hel del såg jag idag!

.

.

Och så har vi världens goaste getter också!

.

Av Jennie - 6 april 2014 15:57

Hade inte tänkt att springa, men var så svettig efter ridpasset så passade på att svettas lite till när jag ändå skulle duscha.. :)

Av Jennie - 6 april 2014 12:15

Är en otrolig perfektionist och tycker sällan jag är tillräckligt duktig, men nu känner jag verkligen så
Jag är så himla duktig!

Hoppade studs och travade cavaletti med Heidi och efteråt gick vi ut och hade full fart för att öva på hennes framåtbjudning och det gick super!

Travade sedan i lång låg form en bit innan jag promenerade med henne hem där jag stretchade henne och hon fick massa kraftfoder.

Helnöjda båda två!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards