Jennöh

Alla inlägg under april 2014

Av Jennie - 5 april 2014 20:55

Bara en timma kvar av denna arbetskväll.
Precis tryckt i mig en påse turkiska peppar... men vill komma hem och titta på film och njuta av dipp!

Av Jennie - 5 april 2014 02:10

Av Jennie - 4 april 2014 16:52

Av Jennie - 3 april 2014 21:15



Idag var han uppmärksam på mig HELA promenaden. Inte en enda tendens att försöka busa. SÅ NÖJD MED HONOM! Alltså man skulle vilja ha en till häst, efter honom om det fortsätter i den här takten- han är snygg, har bra rörelser och världens bästa temperament!! (hoppas det förblir så här hahah) hade varit kul att behålla honom som hingst bara för erfarenhetens skull eftersom jag vill jobba med detta i framtiden...

Han litar på mig nu och går jag igenom vatten, dikar o "banker" så bara han traskar efter. Och bilarna är inte heller lika farliga nu   


     

Av Jennie - 2 april 2014 23:52



Okej, detta är mina nya favorit-cashewnötter


.

           

Av Jennie - 2 april 2014 19:51

Man försöker låta bli och köpa sötsaker för visst är det så att om man har det framför sig är det väldigt svårt att motstå!

Men tro sjutton att det finns på jobbet var och varannan dag... :( klart att man äter?
Kan inte folk köpa fruktskålar och ställa fram istället.
Får skriva en stor text på handen där det står att jag inte ska ta något med socker för jag är beroende... och jag gillar inte att vara beroende av saker!

Har ätit havrekakor idag på jobbet och andra kakor de andra dagarna fastän jag gång på gång säger att
"imorgon får jag börja skärpa till mig"

Av Jennie - 1 april 2014 15:13

Hahah har gjort detta massvis med gånger innan men när jag skulle göra det sist blev det inte alls bra. Var något årsedan jag gjorde det sist och visserligen syns det mer i verkligheten, men ändå... ;)
Man brukar kunna läsa vad det står.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards