Jennöh

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Jennie - 11 maj 2014 21:45



Igår var vi och besiktigade Heidi och körde henne direkt till hennes nya hem, i Borås. Såklart jättejobbigt, men oerhört skönt att hon blivit en trevlig häst efter mycket jobb, både från marken och i ridning


Veterinären som besiktigade henne såg henne även förra året innan jag jobbat med henne. 

Han kom fram till mig och sa "Du har gjort ett riktigt bra jobb med henne!" och det var såklart kul att höra, för han tyckte att hon hade blivit riktigt fin!




Så som hon går på första förebilden, gick hon hela tiden i början, i alla gångarter och var stenhård i munnen och visste inte vad sätet betydde.

Är imponerad över mig själv för vad jag åstadkommit

 

Ja, det är okej att säga att man är imponerad över sig själv... 

 

 

Före & efter





   



Hon började allt få lite nacke..

   


   




Av Jennie - 11 maj 2014 20:29



På morgonen vid sjutiden igår hoppade jag upp på Heidi och tog en skön barbackatur, för vi hade tid för veterinärbesiktning kl 10 och jag ville ta en runda med henne innan vi åkte och lämnade henne. 



Min fina tjej   


   


Ser ut som jag ska äta upp henne

    

 


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards