Jennöh

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Jennie - 19 maj 2014 17:46

Ska helst göras minst en gång i veckan men det är jag dålig på.. gissar att de flesta är det?

Av Jennie - 19 maj 2014 15:40


 

Här är en film där han visar hur man ska måla sina ögonbryn för att få en naturlig look

 

Jag gjorde lite snabbt "tillsammans med honom" o så här blev mina... 


     



Av Jennie - 19 maj 2014 12:35



’Hade inte varit här utan en förändring’

Mådde uselt förra året- nu är Anders Nilsson på väg att bli Tre Kronors hjälte efter förändrad livsstil

 

 


– Hade jag inte gjort en förändring i livet för lite mer än ett år sedan hade jag aldrig varit här. Det var en lagläkare i Islanders som räddade mig och vi kunde konstatera att jag var allergisk mot gluten och mjölk.


Nu har han specialmat med sig till Minsk. Han har blivit noggrann med det och det har blivit en livsstil.


Ingen mjölk.


Ingen gluten.


Helst ekologisk mat.


Inga halvfabrikat.


Nilsson har blivit en ­renlevnadsmänniska.


– Jag vill inte ha halvfabrikat eller såser. Det ska vara rent och ekologiskt. Man blir vad man äter och jag vill veta vad jag stoppar i mig, säger Nilsson och drar handen i ansiktet.


Vill vara kvar i NHL


Han gillar att prata om ekologiskt mat, om hur New York erbjuder en livsmedel-kedja som har ”rätt” tänk.



Ett utdrag ur artikeln: KÄLLA

 

Av Jennie - 19 maj 2014 11:34

 

Fått tag på lite bilder på Fairfight som föl

jag tänkte visa er senare, men börjar med den här när han springer med sin mamma   



 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards