Jennöh

Alla inlägg under maj 2014

Av Jennie - 25 maj 2014 10:30




Här är vi kusiner

(Mobilbilder så ni får ha överseende med kvalitén)

Av Jennie - 25 maj 2014 01:35


Är på hotell i Varberg. Haft en fantastisk rolig kväll med familj och vänner då vi firat min farbror som fyller 50!! Han hade ingen aning om att vi- 30 pers, skulle komma och fira honom. Han trodde att det bara skulle vara han och hans fru på weekend.


Nu har jag i alla fall slängt av mig klänningen och rufsat till håret och placerat mig i sängen och slappar- så nu mår man bra! Jag och min syster delar rum   

Av Jennie - 23 maj 2014 16:17

Idag ska jag åka till hingstbetet och hälsa på min lilla kille! Tar ca 1.5 timmar dit så är en bit.



Fin 26 åring.

.

Av Jennie - 21 maj 2014 07:29

Godmorgon


Jag är uppe tidigt idag trots att jag inte ställt någon klocka. Just NU är klockan 7.30 exakt och jag har redan varit i stallet o gett Top-Gun frukost, borstat honom och suttit på honom Back on Track- för att han ska vara lite uppvärmd innan jag rider. På äldre dar (26 år) kan han vara lite stel på morgonen och då fungerar det utmärkt    Och så har jag ätit frukost.


Ligger i sängen igen och värmer mig lite med vovvarna. Vad skulle man gjort utan de   

 

 


Igår på jobbet strax innan vi skulle sluta för kvällen utbrast en kollega

 

A- Jennie vad har du gjort med ditt ansikte??? Du har ju fått JÄTTEFIN hy!! Hur gör du???"

J- Äter nyttigt, blev så klart mitt svar och så berättade jag vad jag har i ansiktet och ni som läser bloggen vet ju mina "hemliga metoder" hahah...

A- Såg när solen lös på dig förut och jag kunde knappt slita blicken. Kan man ens ha så fin hy tänkte jag!!" sa hon och lät alldeles lyrisk, hahah.

 


Folk som påpekat det innan också och det är så klart jättekul att det börjar synas   För det går verkligen inte på bara några dagar.

 

 

Jag i förrgår

 

Av Jennie - 20 maj 2014 10:00



”Okänt bland svenskar att alkohol orsakar cancer”

 

 Förbjud alkoholreklam. Medan positiva effekter av måttligt bruk av alkohol slås upp stort talas det tyst om nya rön om alkoholens skadliga effekter, som är betydligt större. Att alkohol är en av de tyngsta enskilda cancerorsakerna är exempelvis förvånansvärt okänt i Sverige, skriver två medicinforskare.

 

 

HÄR KAN NI LÄSA MER OM DET

Av Jennie - 19 maj 2014 17:46

Ska helst göras minst en gång i veckan men det är jag dålig på.. gissar att de flesta är det?

Av Jennie - 19 maj 2014 15:40


 

Här är en film där han visar hur man ska måla sina ögonbryn för att få en naturlig look

 

Jag gjorde lite snabbt "tillsammans med honom" o så här blev mina... 


     



Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards