Jennöh

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Jennie - 17 augusti 2014 23:35

Jag hoppas att han kan vara kvar på hingstbetet september ut i alla fall. Bra om han kan vara iväg så länge som möjligt då jag har fullt upp med annat just nu, men längtar väldigt tills han ska hem!


Jag har inte varit hos honom på några veckor nu och tänkte inte åka dit något mer innan han ska hämtas hem faktiskt.




När han kommit hem ska han:

 

Verkas

Få en behandling så att jag vet vad jag har att utgå ifrån inför inridningen (har blivit en hypokondriker)

Dra vargtänder

Veterinärbesiktigas i november eller december.




Så här såg han ut i MAJ. Snygg 2 åring!

   

Av Jennie - 17 augusti 2014 11:11

 

 

Hallen & Köket Färdigt 

 

 

 

Är långt ifrån färdig, men hallen, köket och badrummet är klart i alla fall.

Alltid något...    


Innan var alla väggarna blåa(!!) 



Hallen:

 

 





Köksbordet och stolarna var träfärgade innan så de har jag också målat själv!

Lika så skostället i hallen som var gränt..


   





Tjusiga bordsunderlägg..

   

Av Jennie - 17 augusti 2014 09:34

Man helt plötsligt känner för en härlig promenad i ösregn, hahah!

Får dra på alla hundarna deras regntäcken och försöka övertala dem att följa med. När vi kommer hem blir det bad för dem allihopa! Får passa på när de ändå är blöta... ;)


Cykeltur med Nambi för några veckorsedan. Mestadels sprang hon men i slutet efter en mil blev hon lite trött så då ville hon upp i korgen. Det visar hon genom att springa jätte nära mig och när jag stannar lägger hon framtassarna på mitt ben och vill upp.
Hon älskar korgen! Så himla söt när man cyklar. Då sitter hon upp med näsan i vädret och känner vinden "i håret" och bara njuter!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards