Jennöh

Alla inlägg under december 2014

Av Jennie - 1 december 2014 10:53

Hej

Jag är alltid sen till allting och gör alltid allt i sista sekund. Sån har jag dessutom ALLTID varit...jobbigt.. hahah! 


Min besiktningstid har gått ut så jag ringde precis och bokade tid. Fick några tider att välja på i eftermiddag och jag valde den senaste tiden. FAN... typiskt mig tänkte jag efter att jag lagt på och kände nästan för att ringa och be om en ny tid bara för att inte välja den senaste tiden eftersom att jag jobbar på att bli bättre på mina tider, Och visst går det framåt! Men jag lät det vara.

Ska dammsuga ur bilen och se om jag hittar mina vinterdäck så kan jag se om man kan ha sån tur att jag hittar ett ställe som kan byta däcken också. Vore rätt bra att få allt gjort på en gång! Funderar faktiskt på att sälja den till våren och köpa en schysst cykel. Fast är väldigt beroende av bil så får suga lite på den karamellen..


Men först ska jag äta färdigt min tomtegröt frukost och köra igenom en storstädning här hemma och stapla upp en massa hö i stallet innan bilen får sig en omgång. Lika bra att sätta igång då!   

 

   

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards