Jennöh

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Jennie - 24 januari 2015 17:46


I förrgår morgonfodrade jag hästarna kl 6. Medan de åt gick jag ut med hundarna och åt havregrynsgröt med bär.

Kl 7 satt jag på hästryggen och var ute i cirkus en timme. Släppte ut Top-Gun i hagen och kl 8 gick jag en promenad med Fairfight i 40 min. Släppte ut även honom i hagen och gjorde i ordning allt i stallet- kl 9.05 var jag HELT värdig med allt i stallet.

Det gäller verkligen att fånga dagen, för då får man gjort en hel del!

 

Hahah en annan grej som jag kom på när jag såg denna bilden.

När jag tränade dressyr för en tränare under en tid för ett par årsedan på en dressyrhäst, så var hon väldigt imponerad över hur jag kunde jobba hästen trots att jag inte red "korrekt". Alltså jag hade inte muskler att sitta snyggt, men kunde trots det få hästen att röra sig bra. Påminner om denna bilden som togs på mig och Top-Gun i somras. Han kämpar på bra och jag jobbar honom, men jag har inte tillräckligt med bålmuskler för att orka hålla upp mig själv hela tiden. 

Ska bli jättekul att ta jämförsbilder till våren och se om jag fått mer muskler då, för jag har börjat träna lite vid sidan av - så mycket det hinns med...)

 

Tänk att Top-Gun blir 27 ÅR nu!

 

  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards