Jennöh

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Jennie - 3 februari 2015 13:07


 

Det här är några av sakerna som jag önskar mig i

 

22 års present



(som jag kommer på nu)


 

En salig blandning såå enjoy!

Obs: blandad ordning





TJEJWEKEEND med min syster

 

Hotell med Spa & Champagne. Middagar och drinkar. 



Tjejweekend







SEPHORA COLLECTION Chroma Color Eye Palette: 

Sephora Chroma Color Eye Palette Holiday 2014Sephora Chroma Color Eye Palette

 

 

 

 

 

 

ETERISKA OLJOR

 

Cananga eterisk olja - 

LÄNK


Limeolja - 

LÄNK


Grapefruktolja - 

LÄNK


Mandarinolja - 

LÄNK


Citronellaolja - 

LÄNK


Lavendelolja - 

LÄNK


Citronolja - 

LÄNK



Lavendelolja - Erbj 2 till priset av 1Grapefruktolja







UNDERKLÄDER & KLÄDER

 








KAPSON MED CYKELKEDJA & 5 ringar

 

Gärna brun

LÄNK

Kedjekapson,  Brun








STRYKJÄRN & STRYKBRÄDA









HUVUDEN TILL MIN ELTANDBORSTE

 







SVART FLEXIKOPPEL TILL HUGO



Märket FLEXI & ska klara över 25 KG









BILJETTER


Göteborgs Horse Show alt. Spanish riding school

 

 








1-2 KG MSM


- LÄNK -







SKÄRBRÄDA I TRÄ

 




      

Av Jennie - 3 februari 2015 12:40


Har varit och hälsat på hos båda bebisarna och de har det verkligen hur bra som helst båda två!!

Underbart!  

Angel var med vid båda besöken och det var full rulle på valparna

och ett kärt återseende


  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards