Jennöh

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Jennie - 10 juli 2015 12:24

Hej allisammans. Har ni semester nu eller? Min börjar på söndag kl 22 (!!)


Måste bara berätta: Har inte varit hos tandläkaren på över 3 år och senast hade jag ett litet hål, men lagningen åkte ur dagen efter- så jag bestämde mig för att byta tandläkare och jag gick inte dit igen. Hade ändå så sjukt mycket ilningar i tänderna som de inte kunde göra något åt och hålet kändes inte så mycket.


För 1,5 årsedan började jag som bekant att borsta tänderna i kokosolja och bikarbonat + oilpulling. Ilningarna försvann på 3 DAGAR!! Så jag fortsatte med det (och en massa annat naturliga ting you know..)

   Var hos tandläkaren häromdagen och lagningen som gjordes för tre årsedan och ramlade ut dagen efter hade Läkt sig själv och jag fick massor med beröm för min tandhälsa- den var nämligen fläckri!

   DOCK VÅGADE JAG INTE BERÄTTA HEMLIGHETEN!! hahahah... Men kommer garanterat göra det vid nästa besök. Var nervös innan över hur tandstatusen skulle vara trots att det kändes bra. Nu har jag i alla fall fått svart på vitt att NATURLIGT ÄR BÄST!  

 


Träningen av Fairfight rullar på.. Vi tränar på marken i grannstallet en gång i månaden, i ridningen har han börjat flytta sig för skänklarna och jag tömkör honom nu i bett. Han jobbar väldigt bra och ser väldigt liksidig ut    

Vi är även anmälda till helgkurser med både teori och prakiska lektioner för en av Sveriges främsta experter på tömkörning- nämligen Anders Eriksson! Ska bli både roligt och lärorikt! Ska även börja träna för min duktiga dressyrtränare som bott och ridit i Tyskland i flera år så snart Fairfight är helt van vid bettet. Så småningom börjar det även bli dags att börja inkörningen av honom också- men vi skyndar långsamt. MIN KUNG  

 

 

 



Kommer ni ihåg Heidi som vi sålde för ett årsedan? Hon kommer hem i sommar under några dagar med sin nya ryttare, vilket också ska blil väldigt roligt! 

 

Jag & Heidi 18 juni 2013

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards