Jennöh

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Jennie - 11 februari 2016 19:43

Saknar dig.... Snart kan matte förhoppningsvis komma som vanligt igen... <3 Inom en månad i alla fall hoppas jag..
Längtar så mycket efter en egen gård va. Just nu känns livet både upp och ner, men mitt motto är- allting löser sig...

Finns ingen röd tråd någonstans.. Kan inte vänta längre- utan nu är det dags att agera!
Samtidigt som jag känner mig peppad har jag lust att ge upp allting. Men jag är en fighter och jag är hungrig på LIVET.
Lust att spola fram det lite och tänker alldeles för mycket framåt, men livet är NU. Måste försöka leva i nuet. Osammanhängande text och splittrade tankar. Thats me right now. Försöker se saker o ting positivt.

Här var mamma snäll och körde ut mig till min lilla skatt... <3
Känner mig glad ibland och fruktansvärt ledsen emellanåt. Känns som att saker aldrig kommer ordna upp sig samtidigt som jag ser ljuset någonstans långt bort i tunneln.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards