Jennöh

Alla inlägg den 20 januari 2017

Av Jennie - 20 januari 2017 23:03

Haft en super härlig dag idag. Efter jobbet åkte jag till Fairfight och red. Handlade på vägen hem och har nu lagat mat i lugn och ro. Ett recept som jag blev tipsad om av en vårdtagare för ett par veckorsedan. Har gjort det en gång innan- super gott!
Sambon är i Vemdalen och ena kompisens kille är också med det gänget så imorgon blir det PF (pojkvänsfritt) för vår del så vi får passa på att ha lite tjejkväll medan de är iväg några dagar.
Medan jag stod och lagade mat låg lillen och sparkade för fullt i magen. Så himla mysigt. Hen var nog också hungrig... ;)

Kan inte beskylla mig för att äta onyttigt i alla fall. Sedan 1 juli är det mest ohälsosamma jag ätit banan. På 7 månader har det blivit två stycken. Så det är det mest "onyttiga" bebisen fått i sig hittills då jag blev gravid några veckor senare.
Kanske kan titulera mig som en av nutidens mest hälsosamma gravida kvinna hahah.. På julafton blev det blåbär och jordgubbar till efterrätt. Och lite supernyttig och GOD cheesecake där sötning/smaksättning var hallon och jordgubbar.
Kommer aldrig äta som förr igen.. :)

"Man ska äta för att leva, inte leva för att äta"
Mitt motto. Man ska givetvis äta GOTT, men då ska det också göra gott för kroppen
Ta hand om er allihopa!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards