Jennöh

Alla inlägg den 13 september 2017

Av Jennie - 13 september 2017 09:19

Hej
Jag och Angel tycker att det är ensamt utan Tessie.. Tycker att Angel verkar lite deppig utan Tessie. Dessutom åkte Zoe hem i måndags igen så det blev två kompisar färre på två dagar. Tur att vi har Frida som roar oss    Tränar in slalom med Angel just nu och hon blir bättre för varje dag så snart åker vi till inomhushallen och tränar. Frida växer och frodas och snart börjar det närma sig dop så då blir det en del att greja med inför det.

Fick ett samtal igår från en som har ett 3 årigt halvblod de vill ha hjälp att rida in. Han är inte hanterad så mycket ännu, men jag tänkte det att Frida är ändå över 4 månader nu så jag borde kunna vara ifrån en liten stund om sambon tycker att det känns okej... :) Så vi får prova och se. Jag har varit helt inställd på att inte hålla på med hästar ett tag, men ridkläderna åker kanske fram tidigare än väntat!

Hästen hon ringde om är väldigt lik Fairfight. Nästan exakt samma färg också.

Nyinriden Fairfight som 3 åring   

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards