Jennöh

Alla inlägg den 19 april 2018

Av Jennie - 19 april 2018 23:49

Kommit hem efter en lång em i stallet. Gått superduper. Red Bamse idag! Fick barnvakt av grannen som har den lilla pojken jag berättat om tidigare, de satt och lekte i gräset utanför paddocken.

Men i förrgår hörrni. 11 månader gammal, tog Frida sina allra första steg- och vi har det på film!! *Smiley med hjärtögon* igår eller idag har hon dock inte gått något, men det kommer nog snart! Hon ställde sig utan stöd bara ca fyra dagar innan. Aa hon är så häftig! Tar sig upp och ner nästan överallt här hemma, både sängar och trappor (givetvis inte utan övervakning i trappan)
Hon säger "mamma", "bappa" (inte lärt sig säga pappa riktigt), "tack, tack" när hon får något och "titta" -samtidigt som hon pekar på det hon vill att man ska titta på.

I fredags var jag på clinic för Eamon Hickey, men blev mest en bekräftelse på att fortsätta med precis det jag gör..

Frida idag. Blev så varmt med overallen så jag tog av den sedan.. Mamma och pappas hästtjej. Hon gör oftast gnäggljud när hon ser hästarna också.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards