Jennöh

Alla inlägg den 29 april 2018

Av Jennie - 29 april 2018 20:00

 

Vaccinationer: 

 

risker & skador 

 

 

För ungefär 5 årsedan hörde jag första gången en som var kritisk till vacciner. Det var min homeopat som jag pratade med. När jag sedan blev gravid läste jag på en massa om ämnet och jag kan säga att min tillit till sjukvården och läkemedelsverket m fl som redan var väldigt låg sjönk ytterligare.

 


Vi ska vara medvetna om att de inte är ute efter att göra oss friska.. 

 

OBS! Jag anklagar inte någon medicinsk personal. Dom är precis lika lurade som vi andra. Det här bedrivs av de som äger läkemedelsbolagen, våra banker och vår media.

 

Det sjukvården kan är akutsjukvård, det är de bra på! Men mycket av det andra... nej. 


Oavsett hur man väljer att göra med vacciner till sig själv eller sina barn och djur- tycker jag att man ska läsa på fördelar/nackdelar samt oberoende forskning och statistik. Alltså ej endast information läkemedelsverken går ut med då det fuskas en del... Efter att man gjort det- tar man ett beslut. ...Och glöm inte- läkemedelsbolagen gör allt för att mörka vaccinskador och vilseleda folket att tro att det skulle kunna vara vaccinerna som gjort de sjuka. 

 

KOSTEN är också otroligt viktig. Tror du att du kan leva på snabbmat och godis/läsk så kommer du också att bli sjuk förr eller senare..  Vi ska äta Frukt och grönsaker, groddar, lite frön och nötter. Fruktsmoothies eller gröndricka som jag säger, är ett enkelt sätt att få i sig frukt och grönsaker. 

 

Jag kommer inte att skriva en roman om ämnet, utan skriver några punkter jag kom att tänka på och ett par videoklipp. Vill ni veta mer kan ni kommentera eller så söker ni information själva. Finns hur mycket som helst om man läser på rätt ställen. 

Finns så mycket. Rekommenderar boken Vaccinationer risker och skador, om du vill veta mer, samt dokumentären Vaxxed. Finns även en sida som heter vaccin.me där det är samlat en del information.

 

 

 


Jag har själv jobbat inom sjukvården i 7 år och det går emot allt jag kan inom friskvård och naturlig läkning vilket gör att jag kommer att byta riktning yrkesmässigt inom några år. Genom att mata patienterna med mediciner, socker mm hjälper vi till att hålla de sjuka.. Jag är så fruktansvärt trött på hela systemet att jag kommer göra allt i min makt för att hjälpa andra till naturlig läkning och ett friskare liv. Jag börjar med mig själv och människorna i min närhet samt här.. 

 

Smitta 

Man kan bli smittad av en nyvaccinerad. 

Man kan bli smittad av vaccinet.

Man kan bli smittad trots att man fått vaccin.

 

Vacciner försämrar immunförsvaret.

 

 

Innehåll kan se ut så här

MPR:

MMR2 - ett sammansatt preparat som framställs genom att blanda tre separata vacciner med levande virus till ett enda vaccin: Attenuvax (mot mässling), Mumpsvax (mot påssjuka) och Meruvax 2 (mot röda hund). Innehåller försvagade levande mässlings- påssjukevirus som förökat sig i cellkulturer av kycklingembryo, plus "Wistar RA 2/3-stammen av levande försvagat rubellavirussom förökat sig i humana diploida lungfibroblaster från [cellinjen] WI-38" (odlat från ett aborterat människofoster) Varje dos inneåller också natriumklorid, natriumfosfat, sackaros, sorbitol, hydrolyserat gelatin, glutamat, neomycin och humant albumin.

 

Mässling:

Attenuvax- ett vaccin med levande virus "som förökat sig i cellkulturer av kycklingembryo". Varje dos inehåller natriumklorid, natriumfosfat, sackaros, sorbitol, hydrolyserat gelatin, glutamat, neomycin, humant albumin och serum från nötkreatursfoster.

 

Kikhostevaccinet Infanrix:
Innehåller 625 mikrogram aluminium, formaldehyd, kasein från nötkreatur, polysorbat 80 och glutaraldehyd.

 

 


Läkemedelsföretagen vill tjäna pengar


För varje läkemedel/medicin finns en eller flera biverkningar- som de har en medicin mot, som också kan orsaka biverkningar- som de har en medicin mot....

 

 

Biverkningar:

Bla feber, hjärnhinneinflammation, Autism, Diabetes, epilepsi, eksem, kramper, allergier, plötsligt blodtrycksfall och medvetslöshetplötslig spädbarnsdöd, matintoleranser, störning i mag,- tarm funktionen, kliande hudutslag och/eller blåsbildning, svullnad av ögon och ansikte, svårigheter att andas eller svälja, dödsfall m m........ 

 

Lägger här ut fallrapporter från VAERS. Finns mååååånga fler..

   

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 


   

 

Sjukdomar som ökat pga vacciner

Vissa sjukdomar har t o m ökat igen sedan vaccinerna kom.

 

 

 

 

 

 LÄNK



LÄNK



LÄNK

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards